Hem fet una passejada pel pati de l’escola per veure com estaven els arbres i de quin color tenien les seves fulles. Hem vist moltes fulles al terra i les hem recollides. Fins i tot hem fet una pluja de fulles i ens ho hem passat molt bé! Després les hem classificat per colors i hem vist que n’hi havia de grogues, marrons, verdes i fins i tot unes que tenien unes pigues de color negre .
LA TARDOR
Leave a reply