Hem fet una sortida a la Bibloteca de Sant Agustí. Ens han explicat contes i després ens han deixat una estona per mirar els contes que nosaltres hem escollit. Ens han agradat molt!
ANEM A LA BIBLIOTECA
Leave a reply
Hem fet una sortida a la Bibloteca de Sant Agustí. Ens han explicat contes i després ens han deixat una estona per mirar els contes que nosaltres hem escollit. Ens han agradat molt!