ANEM A LA BIBLIOTECA

Hem fet una sortida a la Bibloteca de Sant Agustí. Ens han explicat contes i després ens han deixat una estona per mirar els contes que nosaltres hem escollit. Ens han agradat molt!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *