Hem treballat les parts del cos amb pòsters, assenyalant-les als companys i companyes de la classe, fent jocs de mímica…… i per acabar ens hem dibuixat a la pissarra!
EM DIBUIXO
Leave a reply
Hem treballat les parts del cos amb pòsters, assenyalant-les als companys i companyes de la classe, fent jocs de mímica…… i per acabar ens hem dibuixat a la pissarra!