OBSERVEM LA CASTANYA

Els nens i nenes de P4 ens han portat unes coses molt estranyes, semblava un eriçó perquè era molt punxent però resulta que era un fruit de tardor que surt d’un arbre que es diu castanyer. Hem après el que és la clofolla i al seu interior es fa la castanya per poder-la menjar.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *