Ara, examen d’anglès…!

Sí, nois. El dia 19. Dimecres de la setmana vinent, teniu un examen de les paraules del vocabulari 1 d’anglès que heu anat anotant, a classe, al llarg del tema. Per si us en falta alguna paraula, us l’he penjat a la pàgina d’anglès.

No oblideu, a més, que el Jordi us va dir que també us havíeu d’anar estudiant, ja des del primer dia de curs, el vocabulari que us va donar al començament de paraules que ja hauríeu de saber d’altres anys.

Apa, poseu-vos-hi tan bon punt torneu de colònies, que la cosa no està per a bromes.

Maria Curiosa.



Examen de mates!

Ho veieu, com no para, el Jordi…? Ara, dimarts, examen de mates. Temes 1 i 2. Sort que tampoc no hi ha gaire teca i que la que hi ha no és gaire difícil… Això sí: les divisions, eh…?

Si mireu la pàgina de matemàtiques, veureu la llista dels continguts que entren en l’examen.

Apa, eixerits, que les colònies són a tocar…!

Maria Curiosa.



Examen de medi!

Hola, simpàtics!

El Jordi no para, oi…? Us ha caigut un altre examen de medi per a dilluns! Doncs, mira, ja ho sabeu… Toca posar-s’hi un altre cop, que això és el cicle superior, nois, i aquí, anem a mil!

Vinga, va, que tampoc no és gaire difícil: és el tema 2, el que parla dels éssers vius i les cèl·lules.

I estudieu, eh…? Vejam si manteniu la nota tan guapa que vau treure la majoria…!  I els que no la van treure tan guapa, a veure si us l’apugeu…!

Apa, sort…!

Maria Curiosa.



Notes de medi!

Hola, nois i noies!

Avui, el Jordi us ha donat les notes de l’examen de medi que vau fer ahir. Com ha anat…?

Au, ensenyeu les notes als pares. Tant si són bones com si no, eh…?

Maria Curiosa.



Benvinguts al blog de 5è B de l’Escola Giroi de la Garriga

20160919_103419

Maria CuriosaHola, amics!

Em dic Maria Curiosa i sóc una noia una mica especial. Sabeu per què? Perquè jo no vaig néixer. He existit sempre i ara tinc… bufff…! No sé quants milers o milions d’anys. I, a més, sóc científica! Em dedico a la investigació i m’ho passo d’allò més bé ficant el nas en tots els experiments que se’m posen al davant.

I ara resulta que he trobat aquest grupet de nois i noies tan simpàtics que surten aquí al damunt i els vull ajudar durant tot el curs. Per això, el Jordi, que és el seu profe, m’ha demanat que sigui jo qui escrigui al blog perquè ell diu que té tanta feina…! A mi -què voleu que us digui…?-, em fa l’efecte que el que passa és que és una mica mandrós, la veritat…

De tota manera, em ve molt de gust fer-ho i estar amb vosaltres tot aquest any. Ep, i no només amb vosaltres, eh…? Sinó també amb totes les persones que vulguin visitar el nostre blog, que s’adreça, bàsicament, als alumnes de 5è B i a tot aquell que s’hi vulgui acostar: pares, mares, germans, germanes, avis, àvies, oncles, tietes, canaris, gossos, gats, hàmsters i tota mena de bestioles que convisquin a casa.

Així que ja podeu dir-los que s’espavilin i entrin a visitar-nos almenys un cop al dia, que no se’n penediran.



Examen de medi!

Hola, nois!

Ja sabeu que fa uns quants dies, el Jordi us va dir que dilluns dia 26 hi hauria un examen de medi. És el del tema 1 de naturals, que va de la salut, la nutrició i els hàbits saludables.

Així és que ja ho sabeu, eh…? A estudiar de valent!

Maria Curiosa.