Notes de medi social!

Avui, el Jordi us ha donat la nota dels exàmens de medi que vau fer ahir. Millor que les de l’anterior examen, però cap cosa de l’altre món, tampoc…

En fi, ensenyeu-les als pares…

Maria Curiosa



Recuperació de mates

Nois i noies,

Dijous de la setmana vinent, hi haurà un examen de recuperació de matemàtiques per a aquells de vosaltres que vulguin apujar la seva nota del que vau fer dimarts, que, en alguns casos, va ser prou esquifideta…

Però diu el Jordi que això no sortirà de franc, ja que la nota que obtingui cadascú farà mitjana amb la que va obtenir en l’examen de dimarts. Ep, i això tant si és més alta com si és més baixa. Per tant si algú, posem per cas, va treure un 5 en l’examen de dimarts i en el de recuperació treu un 9, la seva nota definitiva en la prova de què s’hagi examinat serà un 7 ([5+9]:2=7). Però si aquest mateix noi o noia treu un 3 en la recuperació, la nova nota serà un 4 ([5+3]:2=4).

A més, cadascú podrà examinar-se de la part o parts que s’estimi més: nombre, geometria o mesura, o de totes tres, però no de problemes, que no es poden recuperar perquè els del primer examen eren tan fàcils que no donen dret a una segona oportunitat.

Durant l’estona que hi hagi companys que fan l’examen, els altres faran una feina que els posarà el Jordi i els que s’hagin examinat, com que no l’hauran pogut fer, l’hauran de fer a casa.

Durant tota la setmana, fins dijous, estareu repassant per a aquest examen de recuperació. Aprofiteu-ho. No sigueu mandrosos, que de segones oportunitats, la vida no en dona gaires…

Au, va, ànims i bon cap de setmana!

Maria Curiosa.



Notes de cata!

Avui el Jordi us ha donat les notes de l’examen de català d’ahir. Recordeu que hi ha dues notes: una de vocabulari i una altra de gramàtica. Ha anat prou bé, en general, oi…? El Jordi n’estava content. És clar que sempre n’hi ha uns quants que… En fi, no tot poden ser alegries…!

Va, ensenyeu totes dues notes als pares, eh…?

Maria Curiosa.



Notes de mates!

Avui, el Jordi us ha donat les notes de l’examen de matemàtiques que vau fer ahir. Fluixetes, també, oi…? N’hi que molt bé, però n’hi ha d’altres… En fi, el Jordi diu que mirarà què s’hi pot fer, però que està preocupat per alguns casos concrets de nois i noies que no pregunten mai o que no es concentren prou a l’hora de fer l’examen. Perquè és que, llavors, passa el que passa…

Maria Curiosa.



Notes de medi i nou examen

Avui dilluns, el Jordi us ha donat les notes de l’examen de medi social. Fluixetes, oi…? Ja us va dir que aquest era un dels temes més difícils del curs.

Però el tema de socials que esteu fent ara (el tema 1) és dels més fàcils! I en teniu l’examen dimecres de la setmana vinent! Sabeu què vol dir això? Que la nota d’aquest tema pot ser molt alta si us ho proposeu, perquè no us costarà gaire estudiar-lo i pot servir per a eixugar la de l’altre, que potser és una mica més baixeta. Tots dos temes valen igual, a l’hora de posar la nota final! Aprofiteu-ho i estudieu de valent, va…!

Maria Curiosa.



Concurs literari

Nois i noies,

Que no hi haurà ningú que presenti un conte per al concurs literari de l’Ajuntament? Va, vinga… Animeu-vos-hi, caram…! El Jordi us hi ajudarà, però us hi heu de posar vosaltres…

Mireu la pàgina “Concurs Literari” i en podreu consultar les bases.

Maria Curiosa.



Notes d’anglès

Hola, nois!

Aquest matí, el Jordi us ha fet l’examen de vocabulari d’anglès i, a la tarda, ja us n’ha donat la nota. Us felicito perquè, en general, les qualificacions han estat altes. Ara, n’hi ha hagut uns quants que val més que feu un pensament i us poseu a treballar de valent en anglès, eh…?, perquè em fa l’efecte que la cosa no us va gens bé… I, a final de curs, quan ja no hi hagi res a fer-hi, tot seran lamentacions…!

Au, va, caram…! Poseu-vos-hi d’una vegada…!

Maria Curiosa.



Dos exàmens

Nois i noies,

Estudieu perquè ja us va dir, el Jordi, la setmana passada, que divendres d’aquesta setmana teniu l’examen del vocabulari 4 d’anglès.

No oblideu repassar també el vocabulari inicial, que com sabeu, sempre entra en cada examen i és la meitat de la nota.

A la pàgina d’anglès, us he penjat el vocabulari 4 i també el vocabulari inicial. Aquest últim us l’hi deixaré tot el curs.

D’altra banda, dimarts, teniu també un examen de matemàtiques. El dels temes 7 i 8. Teniu la llista dels continguts, també, a la pàgina de matemàtiques.

Au, va: no sigueu mandrosos…!

Maria Curiosa.



Tenim una escriptora a classe

Nois i noies,

Tinc una notícia excepcional. Potser la més important de totes les que he penjat al blog. Tenim una futura escriptora entre nosaltres! Efectivament: la nostra amiga Laura ha escrit un llibre. Es diu Misteri de glaç i us l’he penjat en una pàgina que he obert amb el nom de “Narració curta”, especialment per a ella.

És un conte molt entretingut, ple de misteri i de fred, ple d’amor i també d’odi. Oi que engresca? Doncs, llegiu-la. Llegiu-la, gaudiu-ne i feliciteu la vostra companya. No sempre és possible felicitar personalment l’autor per allò que ha escrit. I vosaltres en teniu l’ocasió. No la desaprofiteu.

Iniciatives com aquesta mereixen tota la nostra atenció, amics. Qui s’anima a imitar-la? El Jordi hi estarà encantat…!

Maria Curiosa.



Examen de medi

Nois i noies,

Ja tenim un nou examen de medi dimecres vinent. Serà el del tema 2 de la part de socials. Estudieu força i no us oblideu que també cal presentar el full d’estudi ben resumit.

Apa, que se us ha girat feina…!

Maria Curiosa.