Aulatec a la presentació d’activitats del Museu Marítim de Barcelona

El passat dissabte 19 de setembre 52 docents, mestres, professores i professors dels diferents nivells educatius no universitaris van participar en la jornada en la qual el Museu Marítim de Barcelona va presentar, amb la col·laboració del Cesire Aulatec, el programa d’activitats educatives que el Museu ofereix per al curs 2009-10.

Cada nivell educatiu va poder participar en quatre tallers i conèixer-los de prop:

• Educació infantil: Pirates a la vista, Batiscaf, Què és un vaixell?, Mar de cels.
  • Educació primària: Planetari, Itinerari “Drassanes”, Imatge del món, Itinerari “Barcelona i el Mar. Vides paral·leles”.
  • Educació secundària: Imatge del món, Corsaris, Planetari,Migracions.

Es van presentar les diferents caixes didàctiques que el ofereix el Centre de Recursos Educatius del Mar del MMB que posa a disposició dels centres educatius de forma totalment gratuïta.

Es va visitar l’arxiu històric del Museu i es va presentar el projecte Arximar que posa a disposició de l’alumnat de batxillerat suport i assessorament per a la consulta i ús dels fons classificats per a la realització de treballs de recerca. A partir de la recerca en els fons originals es poden plantejar treballs de recerca molt interessants.

Enguany a les naus principals de les Drassanes es realitzaran obres per a la millora de l’edifici que obligaran a tancar la part expositiva però el servei educatiu seguirà igualment oferint les activitats per a escoles i instituts.

Museu Marítim de Barcelona. Serveis Educatius.