SORTIDES CONEIX LA TERRA ALTA, 2014-2015

Des del CRP hem elaborat Caceres del Tresor i WebQuest com a material per treballar abans de les sortides Coneix la Terra Alta, per tal que l’alumnat conegui la població que visitarà.

Enguany les sortides previstes són:

  • Cicle Superior La Fatarella 16  d’abril de 2015
  • Cicle Mitjà La Fontcalda   28 d’abril de 2015
  • Cicle Inicial Prat de Comte   29 de maig de 2015
  • Educació Infantil  La Pobla de Massaluca 22 de maig de 2015

Hem elaborat uns materials on line perquè abans de la sortida l’alumnat conegui la població on anirà a passar el dia. En uns casos, són Caceres del Tresor i en d’altres WebQuests. De La Fatarella teniu la doble modalitat: podeu realitzar la WebQuest o bé la Cacera del tresor.

Les WebQuest inclouen la programació i les rúbriques per avaluar el treball en equip per part del mestre/a i una autoavaluació pels equips d’alumnes.

Les dos caceres del tresor inclouen un solucionari orientatiu i també rúbriques d’avaluació que esperem que us siguin d’utilitat .

Solucionari Cacera del Tresor La Fatarella

Solucionari  WebQuest la Fatarella i la construcció de la pedra en sec

Solucionari WebQuest la Fontcalda

Solucionari Cacera del Tresor. Prat de Comte

https://2df30396-a-c9e90866-s-sites.googlegroups.com/a/xtec.cat/la-pedra-seca-a-la-fatarella-cicle-superior/conclusion/crestes4.jpg?attachauth=ANoY7cqdu5RZhut6UBBSKxLpl6LNJ93Ohd_n55RXNQNi6ZvRCyazfl3HMyeWHX4B32LUkVeKjbYuoLlMV2u4c6S67YUOzmzLzBrqyoohZpYjNoyHwK-ElLqrWbv7pgr1m1zSkIuCsvwc1yz027WbvK-uq4j53Iy246tnjEb7yRAsJzw2r-kVExKSmeFtMByOuJc2CT2caVa5tY-m3u3aAx-bv_3_nCfdsjZVv3ucS_Kmzhvk23rNVHSaP_k-UijNXkjpYRuSTd0l&attredirects=0

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *