Del 8 de setembre a l’11 d’octubre al Museu de la Noguera l’exposició “Sedentaris: els primers poblats de Catalunya”.
Del 23 d’octubre a l’11 de novembre a l’Oficina Jove de Balaguer i Noguera l’exposició “Sex o no sex”. Per a més informació entreu aquí.
