Nou Crèdit de Síntesi sobre Còmics

Enguany el nostre institut, Miquel Martí i Pol, hem endegat un nou crèdit de síntesi a 2n d’ESO, relacionat amb el món del còmic. Durant quatre dies l’alumnat ha estat treballant sobre l’anomenat novè art i ha estat veient-ne les principals característiques lingüístiques i visuals. També van aprendre una mica sobre  la història del  còmic i els diferents gèneres. Va ser molt útil la cessió de gairebé  cent còmics per part del centre de recursos, que juntament amb els de l’institut arribaren a més de dos-cents, durant l’elaboració del crèdit de síntesi, ja que l’alumnat va poder observar els diferents gèneres i  els va servir com a model per a la creació d’un còmic col·lectiu, últim objectiu del crèdit.

Aquest article s'ha publicat dins de Portada, Secundària i etiquetat amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.