Primera reunió de delegats i delegades del curs!!!

Famílies,

Avui hem celebrat la primera reunió de delegats i delegades de classe d’aquest curs. Primer hem fet les presentacions i hem explicat el que significa ser delegats de la classe. Hem parlat de les coses que pensem que hem de fer per viure en bona convivència a l’escola.

Ha quedat clar que volem que a l’escola tothom vingui i estigui a gust. Que som com les peces d’un puzle,  diferents però que encaixem!!!

Ens hem proposat per a aquest primer trimestre: tenir cura dels espais de l’escola, en especial dels lavabos del pati, i respectar-nos tal com som. Ja tenim feina!!!

També ha sortit la idea de posar una bústia de suggeriments on tots els nens i nenes que vulguin puguin dir la seva. Els delegats de 6è s’encarregaran de fer-la.

Bona feina, delegats!!!

delegatsbloc