LES NOVES TECNOLOGIES A PRIMER!

Durant aquest curs hem continuat treballant amb les beebots, ara ja tenim una mica més d’experiència i podem fer activitats més dificils! També hem fet diferents activitats amb els ordinadors, on hem practicat amb el ratolí i amb el teclat. Durant aquest últim trimestre continuarem aprenent moltes més coses super interessants!!

PADRINS LECTORS A PRIMER!!

Durant aquests dies hem començat el projecte d’apadrinament lector.

Els nens i nenes de cinquè, faran de padrins, dels alumnes de primer. L’ objectiu és ajudar  als/les alumnes de primer a millorar les seves qualitats lectores (velocitat, pronunciació, pauses…) . A més a més, compartiran estones agradables de lectura, gaudiran d’aventures, riuran amb els acudits o cantaran les cançons dels llibres que puguin portar per fer les activitats.

És una activitat molt esperada per tots els nens i nenes de l’escola. A llegir, s’aprèn llegint… encara que al començament anem a poc a poc! Ànims i endavant!

ANEM AL CENTRE CULTURAL!

El passat dimarts 5 de febrer els nens i nenes de cicle inicial (1r i 2n) vam anar al Centre Cultural a veure una pel·lícula que explicava la història d’un ratolí que es va inventar un monstre amb l’objectiu d’espantar a tots aquells que se’l volien menjar! Aquesta història ens va fer reflexionar sobre…què val més: la intel·ligència o la força?

VISITEM EL NOSTRE POBLE

Els alumnes de primer hem anat a fer una volta per la Llagosta per tal de conèixer els edificis més importants. Aprofitant que estem treballant el tema del barri, hem pogut veure els diferents serveis que ens ofereix el nostre municipi.

Hem pogut veure la masia de Can Baqué, algunes escoles, la llar d’infants municipal, l’institut Marina, l’estació de tren, la policia local…. ha estat un passeig instructiu i divertit!

SETMANA NADALENCA

L’última setmana del trimestre va estar plena de sorpreses i alegries. Els alumnes de 1r i 2n van preparar amb molta il·lusió la carta per al Pare Noel, una visita molt esperada. També van estar alimentant al tió durant dies i després de cantar-li i donar-li uns quants cops de bastó…els va cagar uns jocs i xocolata!!

Sortida al parc de bombers!

El passat dijous 15 de novembre vam visitar el parc de bombers de Mollet del Vallès. Allà vam fer una visita per les instal·lacions on vam poder veure els diferents espais on els bombers realitzen i practiquen moltes de les tasques que realitzen dia a dia. També ens van ensenyar un vídeo per aprendre que és el que hem de fer si hi ha un incendi o qualsevol tipus d’emergència, el més important és trucar al 112!

I per últim vam poder observar totes les eines, inclossos els camions i vam fer un simulacre d’incendi. Aquell dia vam ens vam sentir  autèntics bombers!

Fotos parc de bombers.