FAKENEWS A 2n

Hola famílies! Aquests dies hem treballat amb els nens i les nenes de segon les notícies. Ho hem fet una mica especial, ja que no hem treballat les notícies reals, sinó què eren els fakenews o notícies falses. Aquí us deixem dos enllaços on podeu veure que bé que ho han fet.

Alumn@s 2nA

Alumn@s 2n B

What can a black dot make? Written by the First grade of la Sagrada Família School.

Els nens i nenes de primer s’han convertit en escriptors! Han creat una adaptació del llibre “Ten Black Dots” de Donald Crew. És un llibre senzill que ens ha ajudat a iniciar-nos en la escriptura i lectura en anglès. Desitgem que us agradi els nostre llibre ja que realment estem molt orgullosos del producte final.

The first graders have become writers! They have made an adaptation of Donald Crew´s storybook titled “Ten Black Dots”.  It is a simple book that has been helping them become familiar with reading and writing in English. We hope all of you will like our book because we are really proud of our final product.

Fotos!

CARNAVAL A L’ESCOLA

Aquesta setmana hem celebrat la setmana de carnaval, on els alumnes de 5è ens han preparat diferents consignes que hem anat cumplint a la perfecció. Aquí deixem un recull de diferents fotos.

• DILLUNS: Els mitjons de colors diferents i per sobre del pantaló.
  • DIMARTS: Venir a l’escola en pijama.
  • DIMECRES: jersei al revés.
  • DIJOUS: Portar corbata o corbatí. També vam fer un tastet de truites i butifarres d’ou.
  • DIVENDRES: Venir disfressats com volguem. Així que avui ha estat un carnestoltes una mica especial, però tot i així hem pogut celebrar-lo i passar-ho molt bé amb els nostres alumnes. Aquí una mostra de les disfresses d’avui.

<FOTOS 1r>

<FOTOS 2nA>

<FOTOS 2nB>

NADAL A L’ESCOLA!

L’última setmana del primer trimestre vam gaudir d’uns dies festius celebrant el Nadal a l’escola. Tot i ser un curs especial, vam rebre la visita del Pare Noel, vam poder portar un esmorzar típic d’aquestes festes (torrons, neules, xocolata…) i el Tió ens va cagar com cada any uns regals per a tota la classe!