PRIMERS DIES D’ESCOLA!

L’alumnat de Cicle Inicial ha començat amb moltes ganes aquest nou curs.

Els nens i nenes de primer s’han adaptat molt ràpid i ja comencen a fer activitats de grans, l’estoneta de la lectura diària els hi ha agradat molt.

Els/les alumnes de segon expliquen les seves vivències d’estiu i ho comparteixen amb la resta del grup.

P3 ELS NOSTRES PRIMERS DIES A L'ESCOLA

UN NOU CURS!

Benvolgudes famílies i alumnes,

Ja hem començat un nou curs que de ben segur estarà ple de diversió, aventures, experiències engrescadores i nous aprenentatges!

Benvinguts i benvingudes…

Comencem amb totes les ganes… i amb totes les precaucions. | Institut  Escola Montagut

Danses a Cicle incial

Des de l’àrea d’educació física, els nens i nenes de cicle inicial van practicar i preparar unes danses tradicionals folklòriques. Ho van fer amb moltes ganes i amb molt d’esforç. Esperem que us agradi.

<VÍDEO>

El follet valent

Els infants de cicle inicial a música van preparar i elaborar el conte del Follet Valent. Ha estat una experiència molt divertida i el resultat ha estat espectacular.

<VIDEO>

ANTONI GAUDÍ

Aquest últim trimestre els/les alumnes de primer hem estudiat a l’Antoni Gaudí. Hem descobert moltes coses interessants sobre aquest arquitecte tant famós com per exemple, les diferents creacions que va fer a la ciutat de Barcelona: la Sagrada Família, el Parc Güell, la Pedrera o la Casa Batlló d’entre altres. Us deixem unes imatges que de ben segur us agraden!

Sortida a Valleslona

El passat dijous i aquest dimarts, els alumnes i les alumnes de cicle inicial,  hem fet dues sortides a Valleslona. Hem aprofitat per jugar molt, fer un dibuix al natural i, sobretot, passar-ho molt bé.

<FOTOS>

JOAN ABELLÓ

Els nens i les nenes de segon han començat a treballar el pintor Joan Abelló. Aquests dies estan treballant el retrats i la tècnica de l’explosionisme.

A més a més, alguns d’ells han aprofitat per visitar el seu museo, que el podem trobar a la població de Mollet del Vallès.

<MUSEU ABELLÓ>

<IMATGES>

FESTA DE SANT JORDI

El passat divendres 23 d’abril, els alumnes i les alumnes de cicle inicial van celebrar la diada de Sant Jordi d’una manera especial. Al llarg de la setmana, es van preparar uns contes per grups que després els van llegir davant dels seus companys.

A la tarda, van fer unes manualitats amb plastilina on van reproduir els personatges principals de la llegenda: el drac, la princesa i/o el rei.

<FOTOS>