El passat 1 de març vam fer una sortida a Sabadell, a l’exposició “Molles, engranatges i píxels. Tecnologies del joc”. Aquesta sortida formava part del projecte “Com t’imagines que seran les màquines del futur?”, de la setmana cultural.
En aquesta sortida vam descobrir com funcionen els autòmats i vam inventar i construir un. Ens van quedar molt bé i les idees eren genials! També vam fer una joguina eòlica i un avió de paper. Vam fer una cursa d’avions!
Vam visitar l’exposició i era molt interessant veure com funcionaven algunes joguines amb molles, engranatges, vent, vibració, etc. A més, vam tenir una estona per poder jugar amb algunes d’aquestes joguines!
Va ser molt divertit i a més, vam aprendre moltíssim i ens va donar idees per construir les nostres màquines del futur!
Aquí teniu unes fotos i uns vídeos d’algun joc de l’exposició.