La taula dels Encants

                           

                                                                                                 

Em dic Taula Roure Pi-melis i vaig néixer a Barcelona ara farà cinc anys. Sóc una taula, un moble, a la parada que l’avi Cintet té als Encants, aquell mercat de vell que hi ha a la Plaça de les Glóries Catalanes. I mentre espero si algún comprador s’enamora de mi, us explicaré aquests cinc anys de la meva vida.

Tot va començar, quan estava jo a una botiga del centre de Sabadell. De seguida que vaig néixer em van portar allà, vaig estar uns quants dies i  un home  va venir, em va mirar molt detingudament , i de sobte li vaig agradar tant que em va comprar i em va portar a casa seva.

Era una casa molt desastrosa, estava tot per terra, no hi havia portes i només hi havia 3 mobles, van passar uns quans dies i ho vaig entendre tot. Estaven reformant la casa, al cap de tres setmanes ja estava tot arreglat. Era una casa molt bonica. Allà vaig estar 2 anys,  quan faltava poc per que complís els 2 anys i mig l’home em va agafar i em va portar a unes escombreries i just  quan m’anava a llançar, una dona ja velleta li va dir a l’home que no em tirés que ella em volia.

I jo em vaig anar amb aquella velleta que semblava molt amable a l’arribar a casa vaig veure que tenia com mascotes un gat, un gos i un peix. El gat i el gos estaven tot el dia barallant-se i passaven per sobre meu i en feien molt de mal. La velleta ho veia i no feia res, un dia em va possar la peixera a sobre. El gat venia i intentava agafar el peix per menjar-s’el i em donava moltes esgarrapades em feien molt de mal. I així va passar un any més, quant vaig complir els 3 anys tenia més esgarrapades que el moble que tenia davant que portava 5 anys allà.

 Un dia es va cansar de mi, tenia tantes esgarrapades que no semblava ni una taula. I em va tirar, sort que després va passar l’Avi Cintet i em va agafar, em va arreglar, i vaig quedar com nova. I allà vaig passar 2 anys més,  l’avi Cintet em cuidava molt bé, però …… aqui estic esperant que algú s’enamori de mi.

FI             Yerena

 L’avi Cintet

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *