BON INICI DE CURS

Hola guapes i guapos!

Com heu passat les llargues vacances? Espero que ho hagueu aprofitat per fer un munt de coses. Un any més comenceu un nou curs, ja esteu a cicle superior, què grans!

Com ja veieu hi ha alguns canvis, el grup s’ha fet petit, segur que trobareu a faltar bones companyes, l’Olivia, la Sheyla i la Lia. També us haureu fixat que ja no estic a la vostra escola, ja us vaig explicar el mes de juny que hi havia la possibilitat que el pròxim curs no pogués continuar amb tots vosaltres,  bé, doncs així ha estat, al final i per molt que jo volgués no ha pogut ser. Per part meva m’hagués fet moltíssima il·lusió acompanyar-vos en aquest nou curs.

Durant tot aquest curs estaré en una altra escola, a Cervià de Ter,  fent 1r (espero que aquests nens i nenes siguin tan trempats com vosaltres!)

Aquet escrit no només el faig per desitjar-vos  un bon curs si no que també us volia donar  les gràcies pels bons moments que m’heu fet viure, realment he viscut una bona experiència amb tots vosaltres i sense adonar-vos m’heu ensenyat a ser més mestra, per tot això, MOLTES  GRÀCIES!

Us desitjo que tingueu un bon curs.

Un petó i una abraçada per cada un de vosaltres,

IVANA

Una resposta a BON INICI DE CURS

1. alumnes de cinquè diu:

Hola Ivana,

Ens ha fet molta il•lusio rebre el teu comentari, ens vam emocionar molt quan vam llegir el teu escrit.
    A 4t, nosaltres també vam aprendre moltes coses amb tu. A més a més ens ho vam passar molt bé.
    Ha estat una molt bona experiència compartir el curs 2011-2012 amb tu.
    Aquest curs com ja saps tenim de tutor en Ramon, i tenim moltes novetats, esperem seguir en contacte. Ja te les explicarem.
    Ens agrada molt fer 5è i et trobem molt a faltar!!!

Els teus antics alumnes de 4t.