LA QUALITAT A L’INSTITUT ÉS:
La manera i el grau en el qual proporcionem un servei i activitats que compleix amb les necessitats educatives dels nostres alumnes, famílies, empreses i societat en general en el present i en el futur. Complint, finalment, amb les expectatives generades en els nostres clients externs i el nostre equip humà.
La base ètica que suporta els nostres resultats és el compromís adquirit en realitzar allò que diem que farem. Escriure el que fem, evidenciar que l’hem fet i millorar-lo contínuament.
Allò que diem que farem està reflectit en el nostre Projecte curricular. El nostre Projecte curricular té com a referent el nostre Projecte Educatiu en el qual trobem els continguts, els valors del centre, els criteris pedagògics, metodològics i de gestió.
El nostre Projecte Educatiu necessita d’un seguit d’activitats per desplegar-se, aquestes activitats estan recollides en els processos que tenim definits a l’institut. El mapa de processos i les seves interrelacions proporcionen una imatge gràfica de l’activitat de l’Institut.
Com portarem a terme els nostres processos i activitats, qui ho farà, quan i amb quins recursos està definit en les nostres guies i procediments.
Mantindrem registres de les nostres activitats per poder evidenciar el nostre treball davant dels auditors i inspectors. I sobretot, per tal de tenir dades objectives que ens ajudin a analitzar i millorar el nostre servei i per tant complir amb la nostra missió.
La nostra missió pot necessitar canvis en l’organització i en els recursos per poder-se realitzar en el futur. Aquest canvis conformaran un seguit d’objectius estratègics. Per aconseguir-los elaborarem plans estratègics que determinin que farem, qui ho farà, com, i quan.
La qualitat s’ha de gestionar perque no s’aconsegueix de manera espontània, a més s’ha de percebre i per això hem de mesurar el grau de satisfacció sobre la qualitat del servei donat amb l’objectiu de la millora contínua i l’excel·lència en el servei.
És el nostre desig que l’excel·lència educativa del nostre Institut que s’aconsegueix pel treball excel·lent del nostre professorat i l’aprenentatge del nostre alumnat sigui un punt de partida i no un punt d’arribada, que afavoreixi el desenvolupament d’un sistema social d’igualtat d’oportunitats per tal que el nostre alumnat pugui arribar a ser això que vol ser.