Possibles temes pel curs 2009-10

De l’enquesta de valoració del curs passat varem recollir les següents propostes de temes per aquest curs (el número indica quan tes persones ho han proposat, si no posa número és tan sols una persona).
Revistat el 27/10 amb les aportacions del Grup de dilluns.
-Balls: de salò, de roda, hip hop, merengue, break, salsa, bachata.. 6
-Psicomotricitat
-Esports alternatius 3
-kimball
-Programació per competències bàsiques 2
-Avaluació en EF
-Educació física/esport adaptat per alumnes amb NEE 2
-Tamborí
-Futbol Gaèlic 2
-Lateralitat 2
-Educació física en anglès
-Esport de lluita 2
-Grans jocs
-Jocs cooperatius 3
-Expressió corporal 4
-Relaxació
-Dansa, jocs dansats (fent una activitat entre tots els centres) 3
-Algún esport col•lectiu
-Activitats per diferents cicles
-Beisbol
-Esports/activitats amb raqueta 3
-Esports aquàtics (a la platja) 3
-Acrosport
-Circ: diabolos, xanques, malabars 4
-Posar en comú una programació entre tots, en comptes d’UP sense relació entre elles
-Elements gimnàstics (tombarella, rodes, poltre….) 2
-Sistemes d’avaluació
-Korfball
-Jocs tradicionals
-Body percussion (Javier Romero Naranjo) 3
-Jocs animació flipants
-Nous esports 2
-Activitats en el medi natural/orientació a la natura
-Futbol flag
-Jocs amb material recreatiu
-Activitats noves
-Posada en comú de jocs (per ampliar ventall)
-Jocs pre-esportius
-Salut i E.F.

Aporatació d’en Pere Marmol, via mail:
Tinc una proposta de material didàctic a compartir amb el GT. Són 5-6 jocs per treballar els llançaments / recepcions d’una forma divertida, amb aquestes pilotes que tenen una mena de cua llarga. Alguns són molt reglats i són un punt de partida interessant per introduir els esports de canxa dividida. Evidentment, no els he pogut tastar amb crios, però crec que pot resultar. Amb una o dues sessions estan apresos.

Que de moment no ens pot acompanyar… on has posat la cama Pere? 😉 … anims, cuida’t i recupera’t!!!!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *