C2.1 Fa recerca sobre l’impacte de la pràctica reflexiva en la millora de la pràctica docent utilitzant tecnologies digitals.
1.3.C2.1 Fa recerca sobre l’impacte de la pràctica reflexiva en la millora de la pràctica docent utilitzant tecnologies digitals.
- Com a mentor digital, he fet reflexions i aportacions envers les tecnologies digitals a l’aula. Tant a la subxarxa EDC, actual subxarxa COMD sent el dinamitzador com a les diferents comissions digitals dels centres que he portat a les poblacions de Sabadell, Castellar del Vallès, Polinyà, Palau-solità i Plegamans, Sentmenat i Sant Llorenç de Savall.
1.3.C2.2 Assessora altres docents perquè desenvolupin de manera autònoma processos de recerca-acció a través de la pràctica reflexiva.
-
- Assessoro i acompanyo als centres a iniciar projectes nous prèvia reflexió. Una evidència és l’assessorament de dos projectes: projecte casa sostenible i projecte taulell ecològic orientat als alumnes de 5è i 6è. Les meves visites han estat encaminades a conèixer les necessitats i fer propostes. Aquestes propostes es converteixen en la necessitat d’uns coneixements sobre dibuix 3D i llocs on es poden fer les impressions en 3D. He buscat recursos i he realitzat píndoles formatives en el mateix centre perquè a partir d’aquí les mestres de manera autònoma i reflexiva continuïn.
- Píndola formativa de Tinkercad
- Ponència i tallers en les Jornades de Programació i Robòtica Educativa organitzades per Citilab a Cornellà. He participat com a ponent i tallerista en els anys 2018, 2019 i aquest any 2024 també participo. La meva participació en aquests esdeveniments aporta una mirada nova fent que els docents reflexionin sobre la seva pràctica docent i tinguin noves eines digital per tal d’aplicar la programació i la robòtica educativa.