CELEBREM LA CASTANYADA!

L’alumnat de Cicle Inicial celebra la castanyada amb diferents activitats. La jornada transcorre divertida i amena. Pel matí gimcana de tardor amb diferents jocs: la xarranca, saltar a corda, tres en ratlla entre altres. Un molt bon disseny d’activitats amb un bon control del temps, i l’assaig a les classes d’educació física permet la fluïdesa en el desenvolupament de la gimcana. Gràcies professor d’educació física! Després d’esmorzar, taller de punts del llibre. Aprofitem les fulles dels arbres que ens brinda la seva caiguda lliure en aquest temps tardoral i construïm un punt del llibre al nostre gust.

Per la tarda assistim a la ja clàssica desfilada i ball de castanyers i castanyeres de 6è, que cada any ens fan passar una estona divertida i animada. Gràcies alumnat i tutores de 6è !

I finalment la castanyada, unes esplèndides castanyes ens esperen.

” Calentes i grosses , qui en vol ara que fumen?”

I ara donem la benvinguda al novembre. “Ditxós és el mes que entra amb panellets i acaba amb greixets”.