TALLER GUSTUM CICLE INICIAL A LA FIRA DE SANT JOSEP

Elaborant un esmorzar saludable

El divendres 17 de març en 3 grups integrats per l’alumnat de Cicle Inicial i per torns, vàrem participar en el Taller Gustum, esmorzar Saludable a la carpa de la Diputació a la Fira de Sant Josep de Mollerussa. L’experiència va resultar molt satisfactòria, i enriquidora. Vàrem ser atesos per unes autentiques xefs que van combinar els ingredients amb unes bones explicacions per tal d’elaborar  un esmorzar saludable. Ataviats amb gorres de cuiner, l’alumnat va elaborar un esmorzar amb poma, cereals, iogurt i xocolata que es van endur en terrines. Va ser una manera ben efectiva de combinar pedagogia culinària amb el gaudi de l’ambient firal.