
![]() |


Aquestes caràtules estan realitzades amb el gimp, he volgut utilitzar aquest programa perquè és el que vull fer servir amb els alumnes , doncs és el que tenen instal.lat en els seus notebooks, no m’ha resultat gens senzill, doncs estic acostumada al photoshop i li he trobat molts entrebancs per fer coses molt senzilles.
Les caràtoles les he fet a partir del nom del grup de música d’un company de l’escola,fan versions de cançons roqueres. REPLAY vol dir tornar a escoltar, repetir, i això m’ha suggerit fer el disseny utilitzant el recurs de la repetició del símbol PLAY en la caràtola 2 i la repetició del nom en la caràtola 1.
He partit d’una foto realitzada per mi d’un reproductor de CD.
La tipografia utilitzada és molt senzilla , similar a la que s’utilitza en els aparells de música on s’hi troba la paraula PLAY.
Els colors utilitzats són colors metalitzats que fan referència als colors de les guitarres elèctriques i la bateria.
