Monitors de jocs

Monitors de Jocs

Des de l’escola es potencien molt les relacions entre alumnes de diferents cicles.

Una manera molt apropiada d’afavorir aquests vincles afectius entre els nens es mitjançant el  joc.  Per tot això que alumnes de 2n i 4t participen en unes activitats conjuntes en les que el joc i l’esport són el vehicle d’unió i de canalització de totes aquestes relacions:

–      Crear vincles afectius entre alumnes de diferents cicles de l’escola

–      Afavorir les relacions intercicle entre els alumnes de 2n i 4t

–      Participació conjunta dels alumnes de diferents edats en diversos jocs que es poden aplicar a les hores d’esbarjo.

–      Potenciar entre els  alumnes de 4t hàbits importants de treball com autonomia,  responsabilitat, ordre, serietat, etc.

Aquest article ha estat publicat en 4t, Educació Física, General, Tutoria. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.