Recomanacions d’estiu

Bon dia famílies!

Us deixem unes recomanacions per a treballar durant les vacances.

Lectures-recomanades-VACANCES

65 propostes lúdiques i educatives

Jocs educatius

Edu365

Que tingueu un bon estiu!

Equip de mestres de cicle mitjà

Publicat dins de 4t, General | Deixa un comentari

SAVE THE EARTH

This is the collection of posters, mini-books and videos made by 4th students.

Thank you for your participation!

Publicat dins de 4t, English, Medi, Valors | Deixa un comentari

Sant Jordi 2020

Mireu quin treball manual han fet l’Ariadna Núñez amb la seva mare i la seva germana. Són unes roses de palstelina. Ens hauran d’explicar com ho han fet!!!

Experiment de la Candela

La Candela, a l’activitat dels grecs que estem treballant ha volgut gravar-se en vídeo. Us el deixem aquí perquè el pugueu veure vosaltres també. Molt bé Candela!

El huevo flotante | El Bagul dels Jocs en castellano

Feines extres del David López

Bona tarda! El David ha estat molt i molt treballador! ha fet un diccionari “pasapalabra” i ha creat un pentòmino i un dòmino!!!

David, quan ens veiem, ens hauràs d’explicar com ho has fet!

Pentominó - Aula taller de matemáticas

Pasapalabra10 en Twitter: "Si sos bueno en crucigramas, palabras ...

PD: David, no he trobat la mateixa imatge que has posat tu de portada del treball. He agafat aquesta. Em sap greu.

Sant Jordi

Bon dia! Mireu quin dibuix tan maco ha fet el Manel Melé!!!

M’encanta!

Genially

Bon dia!!! Ahir l’Oriol us va preparar un Genially amb activitats de la Prehistòria. Us penjo l’enllaç perquè hi pugueu accedir!

Genially

Publicat dins de General | 1 comentari

Fem Origami!!!

L’Hugo Toran ens ha volgut ensenyar com passa algunes de les estones a casa! Ha estat fent origami. Hugo, ens hauràs d’ensenyar a fer-ne quan tornem a l’escola!!!

Bon dia!!!!

L’Izan ha volgut compartir amb nosaltres la porteria que han fet ell i el seu pare!!! Com podeu veure hi ha diferents puntuacions!!!!!!! Gràcies Izan!!!! M’encanta tenir notícies vostres!!!!!!

Grans idees!!!

L’Izan  ha volgut compartir amb nosaltres aquesta manualitat!!!! L’has posat a la teva habitació, Izan???

Publicat dins de General | Deixa un comentari

L’Oriol ha estat fent un còmic aquests dies. Us penjo les imatges perquè pugueu veure’l també vosaltres!!!!

Seguim aprenent!

Benvolgudes famílies,

Esperem que estigueu tots bé en aquests dies tan complicats que estem vivint.

Davant d’aquesta situació en la que ens trobem i que ens ha portat a tots plegats a reorientar la nostra rutina habitual, l’equip de mestres hem elaborat un llistat d’activitats que té com a objectiu que els vostres fills i les vostres filles no perdin el contacte amb els aprenentatges.

En nombrosos comunicats oficials ens diuen que ens trobem davant d’un període no lectiu, per tant, no es pot avançar matèria curricular. Per aquest motiu volem que les propostes donades marquin una rutina diària, no de durada excessiva i que es puguin compaginar amb temps per jugar, fer una mica d’exercici, pintar… i convivència amb la família.

Nois i noies! Un enviem per correu activitats perquè us mantingueu al dia amb els continguts que hem anat fent a l’escola (també ho penjarem al blog).   Recordem, que totes les tasques són de repàs, no avançarem temari però és important que us marqueu uns horaris i unes rutines perquè no oblideu tot el que ja hem treballat.

Us trobem a faltar i tenim moltes ganes de tornar-vos a veure! Esperem que estigueu tots i totes bé i puguem tornar aviat a l’escola!!

Molts ànims i fins molt aviat!!!

Si cliqueu aquí, tindreu un seguit de recursos.

L’equip de mestres de CM

Publicat dins de 4t, General, Tutoria | Deixa un comentari

Orientacions sobre activitats que es poden fer amb els alumnes a casa

Hola famílies,

Us adjuntem les últimes orientacions del Departament d’Educació:

Orientacions

Orientacions Ànglès

Agraïm la vostra col·laboració i comprensió.

Publicat dins de 4t, Tutoria | Deixa un comentari

PUNTUACIÓ MULAN

4tA

David López: 3 punts.

4tB

Irene Moncusí: 1 punt.

Publicat dins de 4t, General | Deixa un comentari

PROJECT ABOUT SALVADOR DALÍ

Last week some students from 4th grade (purple group) started the project about Salvador Dalí. Their first work has been inspired by  Elephants painting.

If you click on the photo, you can see how  students are working.

Publicat dins de 4t, English, Plàstica | Deixa un comentari