S’apropa el Nadal

Com aquell que no vol la cosa ja s’està acabant el trimestre i estem a les portes del Nadal.

Com cada any a l’escola ens estem preparant per celebrar-ho assajant les Nadales que cantarem al concert de Nadal. Podeu escoltar les diferents nadales en els respectius blocs.

El dilluns 22 al matí participarem tots del Concert de Nadal.

I el dimarts 23 també al matí tancarem el trimestre amb activitats tradicionals als diferents cicles: lliurar les nostres cartes a l’ambaixador, fer cagar el tió, quinto, amic invisible, …..

Més informació a l’últim full informatiu.

Fent clic en la següent imatge podreu accedir a diferents activitats pròpies d’aquestes festes per les diferents edats. Només haureu de triar i remenar.

nadal edu365.cat

Wordle: Bon Nadal

Publicat dins de Festes | Envia un comentari

Es busca patge. Gimcana solidària

Tota la informació al full informatiu lliurat l’11 de desembre

Publicat dins de General | Envia un comentari

L’hora d’anglès

Des del passat dilluns 10 de novembre El punt-Avui televisió ha començat un nou programa sota el títol de “L’hora de l’anglès” (English Hour). El programa s’emet de dilluns  divendres de 18.00 a 19.00 hores i es repeteix el dia següent al migdia de 13.00 a 14.00 hores i en algun horari del cap de setmana. També el podeu veure per Internet a l’hora que us vagi bé.
Els continguts són els següents:

• Dilluns, dimecres i divendres: “The class” un programa de 15 minuts que segueix el dia a dia d’una aula d’anglès de primer d’una escola pública de Nou Barris. Storytime: una historieta de 5 minuts pels més petits. Temps d’entrevista.
  • Dimarts: tertúlia esportiva
  • Dijous: tertúlia d’actualitat conduïda per Mattheu Tree

Creiem que veure aquest programa pot ser una bona eina per millorar el nivell d’anglès tant dels nostres alumnes com de les famílies.

La Comissió d’anglès

Resultats eleccions a Consell Escolar

Ja tenim els nous representants del sector mestres i famílies al Consell Escolar:

Sector famílies:

• Gemma Fontcuberta Silva
  • Yolanda Hidalgo Martínez
  • Florencia Rosina Garcia

Sector mestres:

• Sunsi Rabella
  • Eloy Garcia
  • Ricard Masferrer

IMG_1302 (Small)

Castanyada 2014

I aquesta tarda hem menjat castanyes, moniatos, pastissos, ….

Fotos de Elia Rodríguez i Gisela Pintor

Nicolás Rodríguez, pare de l’escola i membre del Foto Club Pau Casals també ha volgut compartir amb nosaltres el seu àlbum de fotos de la festa. Cliqueu a la foto per accedir a totes les imatges.

Han arribat les castanyeres

Aquesta tarda han arribat les castanyeres. Han passat per totes les classes i ens han explicat que demà a la tarda celebrarem la castanyada i podrem comprar castanyes, pastissos i crispetes. Hi esteu tots convidats. No us ho perdeu.

Podeu veure fotos de les diferents exposicions als blogs de cada nivell.

Publicat dins de Festes | Desactiva els comentaris

Marxem de colònies de 1er. a 5è.

• 1r. i 2n. van a Mas Suro a Cartellà (Gironès)
  • 3r. va a La Llobeta a Aguafreda (Vallès Occidental)
  • 4rt. va a La Farga a Sant Celoni (Vallès Oriental)
  • 5è va a Mas La Cadamont a Sant Joan Les Fonts (La Garrotxa)

Tota la informació sobre les colònies en aquest full informatiu.

Intentarem informar i penjar fotos a través dels respectius blocs.

BENVIGUTS AL CURS 2014-2015

El curs 2014-2015 s’inicia amb energies renovades amb 475 alumnes.

Tot l’equip docent de l’escola un donem la benvinguda a aquest curs que comença, en especial als alumnes nous al centre: tots els de P3, quatre a P4, dos a 2n., dos a 3r., cinc a 5è, i un a 6è. Desitgem que us sentiu molt bé en la vostra nova escola.

En aquest enllaç teniu tota la informació que podeu necessitar per aquest inici de curs.

Us destaquem algunes novetats:

• Per iniciativa de l’AMPA es crea una nova activitat extraescolar amb perspectiva de consolidar-se en un futur: escola de música d’en Pau Casals
  • De conformitat amb el Consell Escolar l’AMPA proposa la creacióde la figura de Delegat de curs
  • L’aula d’anglès ha canviat la seva ubicació. Ha passat de la 2n. planta a la planta baixa

Una nova porta

Un nou camí

Una nova fita

Un nou destí,

EL CURS 2014-2015 queda obert per tothom,

INFORMACIONS CURS 2014-2015

El curs començarà el dilluns 15 de setembre.

L’horari escolar serà de 9 a 12.30 h i de 15 a 16.30 h per a tots els alumnes.

El mateix dia 15 de setembre començarà  el servei d’acollida” de 7.45 a 9 h, de 12.30 a 13.30 h i de 16.30 a 18 h.

També s’iniciarà el servei de menjador el primer dia de classe i l’horari de 12.30 h a 15 h.

Tal i com us han informat a les reunions de nivell, només s’hauran d’adquirir els llibres que estan a la llista que us vam lliurar l’últim dia de classe, ja que els altres els trobaran a les aules a l’inici de curs seguint el criteri de reutilització. Us recordem que no heu de posar el nom en els llibres nous que heu adquirit. Per identificar-los porteu-los el primer dia de classe dins una bossa de plàstic amb el nom de l’alumne visible a l’exterior.

Bon estiu.

Dia de comiats

El darrer dia de curs ha estat un dia de comiats. Els alumnes de 6è s’han acomiadat de l’escola després de 9 anys i la Claudina també s’ha acomiadat, en aquest cas, després de 33 anys al Pau Casals.