Han arribat les castanyeres

Aquesta tarda han arribat les castanyeres. Han passat per totes les classes i ens han explicat que demà a la tarda celebrarem la castanyada i podrem comprar castanyes, pastissos i crispetes. Hi esteu tots convidats. No us ho perdeu.

Podeu veure fotos de les diferents exposicions als blogs de cada nivell.

Publicat dins de Festes | Envia un comentari

Castanyada 2014

Un cop hem tornat de les colònies, ja ens hem posat a preparar la festa de la castanyada.

El dilluns 27 al matí, els alumnes de 6è representaran el conte de la Maria Castanyera als alumnes d’Educació Infantil.

Des del dimecres 29 al divendres 31 tindrem exposicions de treballs amb diferents fruites de la tardor. Podreu visitar aquestes exposicions de16.30 a 16.45 i el divendres horari especial de 16.00 a 16.45.

I el divendres 31 celebrarem la festa de la castanyada. Les famílies dels alumnes de 6è torraran les castanyes que es posaran a la venda per la tarda. Obrirem les portes de l’escola a partir de les 16.00 hores.

Com ja es tradició també hi haurà venda de pastissos, crispetes, sucs, …. Tots els beneficis tant de les castanyes com dels pastissos seran pel viatge de 6è.

Podeu trobar la informació complerta sobre la festa al full informatiu nº 2

Clicant sobre la següent imatge podràs accedir a diferents jocs i activitats sobre la tardor, la castanyada, Halloween, … adreçades a diferents edats i nivells.

Publicat dins de Festes | Envia un comentari

Marxem de colònies de 1er. a 5è.

• 1r. i 2n. van a Mas Suro a Cartellà (Gironès)
  • 3r. va a La Llobeta a Aguafreda (Vallès Occidental)
  • 4rt. va a La Farga a Sant Celoni (Vallès Oriental)
  • 5è va a Mas La Cadamont a Sant Joan Les Fonts (La Garrotxa)

Tota la informació sobre les colònies en aquest full informatiu.

Intentarem informar i penjar fotos a través dels respectius blocs.

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

Calendari de les reunions de nivell

Per tal d’explicar als pares i mares o tutors les línies i criteris d’aquest curs i, al mateix temps, poder coordinar una acció pedagògica coherent entre l’escola i les pautes de la família, es duran a terme, com en anys anteriors i durant els propers dies, les reunions de nivell.

Aquests contactes són molt importants per al bon funcionament del curs, per tant esperem la vostra assistència. Us demanem que hi assisteixin només els adults. Podeu fer ús del servei d’acollida que s’ofereix en aquests casos.

Totes les reunions són a les 16.45 hores

Dimarts, 23 de setembre 2n.
Dimecres, 24 de setembre 1r.
Dilluns, 29 de setembre
Dimecres, 1 d’octubre  3r.
Dilluns, 6 d’octubre  4rt.
Dimarts, 7 d’octubre  P3
Dimecres, 8 d’octubre  P5
Dijous, 9 d’octubre  P4
Dijous, 16 d’octubre  6è

BENVIGUTS AL CURS 2014-2015

El curs 2014-2015 s’inicia amb energies renovades amb 475 alumnes.

Tot l’equip docent de l’escola un donem la benvinguda a aquest curs que comença, en especial als alumnes nous al centre: tots els de P3, quatre a P4, dos a 2n., dos a 3r., cinc a 5è, i un a 6è. Desitgem que us sentiu molt bé en la vostra nova escola.

En aquest enllaç teniu tota la informació que podeu necessitar per aquest inici de curs.

Us destaquem algunes novetats:

• Per iniciativa de l’AMPA es crea una nova activitat extraescolar amb perspectiva de consolidar-se en un futur: escola de música d’en Pau Casals
  • De conformitat amb el Consell Escolar l’AMPA proposa la creacióde la figura de Delegat de curs
  • L’aula d’anglès ha canviat la seva ubicació. Ha passat de la 2n. planta a la planta baixa

Una nova porta

Un nou camí

Una nova fita

Un nou destí,

EL CURS 2014-2015 queda obert per tothom,

INFORMACIONS CURS 2014-2015

El curs començarà el dilluns 15 de setembre.

L’horari escolar serà de 9 a 12.30 h i de 15 a 16.30 h per a tots els alumnes.

El mateix dia 15 de setembre començarà  el servei d’acollida” de 7.45 a 9 h, de 12.30 a 13.30 h i de 16.30 a 18 h.

També s’iniciarà el servei de menjador el primer dia de classe i l’horari de 12.30 h a 15 h.

Tal i com us han informat a les reunions de nivell, només s’hauran d’adquirir els llibres que estan a la llista que us vam lliurar l’últim dia de classe, ja que els altres els trobaran a les aules a l’inici de curs seguint el criteri de reutilització. Us recordem que no heu de posar el nom en els llibres nous que heu adquirit. Per identificar-los porteu-los el primer dia de classe dins una bossa de plàstic amb el nom de l’alumne visible a l’exterior.

Bon estiu.

Dia de comiats

El darrer dia de curs ha estat un dia de comiats. Els alumnes de 6è s’han acomiadat de l’escola després de 9 anys i la Claudina també s’ha acomiadat, en aquest cas, després de 33 anys al Pau Casals.

Grup de teatre

El dimecres 28 de maig vam poder assistir a la representació de teatre del grup de teatre de l’escola a la Sala Miguel Hernández.

Vam gaudir molt amb l’obra TOT CAPGIRAT.

LA CEBA: REVISTA DIGITAL DE LES ESCOLES DE SABADELL

Acaba de sortir la revista LA CEBA del curs 2013-2014. Com cada curs amb la col·laboració del CRP, les escoles de Sabadell elaboren aquesta revista digital. Tot comença al mes d’octubre. Cada escola presenta la seva proposta i la treballa fins a la seva presentació final en la revista que ara ja podeu consultar on-line.

Des de la nostra escola hem explicat una activitat intercicle que ja fa uns quants anys que fem des de l’àrea  d’educació física.

SANT JORDI 2014

La recaptació de Sant Jordi per a la guardiola solidària va ser de 509,85 € (mercat llibres 2a mà, roses, punts de llibre, roses que van fer dues mares a la parada AMPA)

Fotos fetes pels alumnes Mario Duran, Lucia Muñoz i David Jiménez.

Foto de Ricard Cots del Foto Club Pau Casals

Clicant la següent imatge podreu accedir a diferents activitats i interessants informacions al voltant de la diada de Sant Jordi: llibres, poemes, llegendes, roses, …

Us agrada Geronimo Stilton ? Mireu la següent pàgina farcida de propostes: