Reunions amb els pares i mares de final de curs

Aquestes les dates de reunions amb els pares i mares dels diferents nivells de cara al final d’aquest curs:

EI: P3 dimarts 9 de juny a les 17.30h

P4 dilluns 1 de juny a les 16.45h

P5 dimecres 3 de juny a les 16.45h

CI: 1r dimecres 17 de juny a les 17.30h

2n dijous 18 de juny a les 17.30h

CM:3r dimecres 27 de maig a les 16.45h

4t dimarts 2 de juny a les 16.45h

CS: dijous 4 de juny a les 16.45h

dimarts 26 de maig a les 16.45h

Publicat dins de General | Envia un comentari

Jornada Esportiva 2015

El passat 24 d’abril els alumnes de 6è van participar en el XV Dia de l’Educació Física. Van poder compartir una 20 d’activitats físiques i esportives diferents (futbol, handbol, llançaments, orientació, bitlles catalanes, malabars, tenis taula, ….) amb 13 escoles més de Sabadell. Van participar 599 alumnes agrupats en 58 equips.

Sant Jordi 2015

Tant al llarg de la setmana com el matí del 23 s’han realitzat activitats diverses als diferents cicles de l’escola que podeu veure als respectius blocs.

Per la tarda hem celebrat la diada de Sant Jordi amb la tradicional venta de llibres i roses. Els beneficis d’aquesta venda seran destinats a la Guardiola Solidària que l’escola ha creat per ajudar a famílies del centre amb necessitats econòmiques.

Fotos de Júlia Cañete, Èlia Rodríguez, David Bernàldez i Laia Cots

Clicant a la següent imatge accedireu a una pàgina farcida d’activitats al voltant de la diada de Sant Jordi: diferents versions de la llegenda, contes, llibres, roses, dracs, poemes, ….

Sant Jordi

Publicat dins de Festes | Etiquetat com a , , , , | Desactiva els comentaris

Arriba la Primavera amb els castellers de 1r.

I comença la festa de la Primavera del 2015 dedicada al música Pau Casals amb els castellers de 1er.

Concert d’alumnes

Dijous 19 de març alumnes dels diferents nivells de l’escola que toquen algun instrument musical han ofert un petit concert als seus companys. Hem continuat gaudint de la música un dia més.

18 de març: concert de violoncels

Aquest matí de P5 a 6è hem gaudit d’un bon concert amb el sextet de violoncels del Conservatori de Música de Sabadell al Centre Cívic de Can Rull. Ha estat un bon matí musical.

SETMANA DE PAU CASALS

Ja tenim aquí la Primavera. La rebrem com cal el proper divendres a partir de les 16.30 amb tot d’activitats que ha organitzat l’AMPA. Però al llarg de la setmana també podrem gaudir d’exposicions i concerts dedicats al gran músic català que dóna nom a la nostra escola.

Aquí podeu llegir tot el programa d’aquesta setmana. No us la perdeu.

Pre-inscripció curs 2015-2016

Comença el període de pre-inscripció pel curs 2015-2016: del 10 al 17 de març. Tota la informació aquí.

Accés als estudis

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Desactiva els comentaris

Éxit de la Milla Solidària

Aquest diumenge 8 de març hem pogut gaudir de 5 bones curses en la primera milla solidària que ha organitzat l’AMPA de l’escola.

2015-03-08 10.01.12 (Small)

Sortida Educació Infantil

2015-03-08 10.15.56 (Small)

Sortida Cicle Inicial

2015-03-08 10.30.10 (Small)

Sortida Cicle Mig

2015-03-08 10.45.38 (Small)

Sortida Cicle Superior

2015-03-08 11.00.41 (Small)

Sortida Joves i Adults

I un bon grapat de fotos cedides per Jesús Salinas:

8 de març: Milla Solidària Pau Casals

Participa a la Milla Solidària!

El 8 de març, vine a passar-t’ho bé amb la familia i els amics :-)

La 1a Milla Solidària del Pau Casals sorgeix de la necessitat de recaptar diners per a la Guardiola Solidària, destinada a ajudar aquells alumnes de l’escola sense prou recursos, i recolzar-los en allò que des de l’escola i l’AMPA podem.

Hem pensat que poder fer una activitat plegats, amb els nostres fills, nebots, néts, germans, amics,… és una manera extraordinària d’ajudar els altres.

Organitzem 5 curses, per edats (Educació Infantil, de P3 a P5; Cicle Inicial, 1r i 2n; Cicle Mitjà, 3r i 4t; Cicle Superior, 5è i 6è; Adults, per a majors de 12 anys), per tal d’adaptar les distàncies a les possibilitats de cada edat.

També hem obert una Fila 0, per tal que tots aquells que no puguin acudir o participar a la Milla tinguin la possibilitat de col·laborar a la Guardiola Solidària del Pau Casals. Trobareu la Guardiola a l’entrada de l’AMPA.

No t’ho pensis més i inscriu-te ja a la 1a Milla Solidària del Pau Casals!!!