INFORMACIONS CURS 2014-2015

El curs començarà el dilluns 15 de setembre.

L’horari escolar serà de 9 a 12.30 h i de 15 a 16.30 h per a tots els alumnes.

El mateix dia 15 de setembre començarà  el servei d’acollida” de 7.45 a 9 h, de 12.30 a 13.30 h i de 16.30 a 18 h.

També s’iniciarà el servei de menjador el primer dia de classe i l’horari de 12.30 h a 15 h.

Tal i com us han informat a les reunions de nivell, només s’hauran d’adquirir els llibres que estan a la llista que us vam lliurar l’últim dia de classe, ja que els altres els trobaran a les aules a l’inici de curs seguint el criteri de reutilització. Us recordem que no heu de posar el nom en els llibres nous que heu adquirit. Per identificar-los porteu-los el primer dia de classe dins una bossa de plàstic amb el nom de l’alumne visible a l’exterior.

Bon estiu.

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

Dia de comiats

El darrer dia de curs ha estat un dia de comiats. Els alumnes de 6è s’han acomiadat de l’escola després de 9 anys i la Claudina també s’ha acomiadat, en aquest cas, després de 33 anys al Pau Casals.

Grup de teatre

El dimecres 28 de maig vam poder assistir a la representació de teatre del grup de teatre de l’escola a la Sala Miguel Hernández.

Vam gaudir molt amb l’obra TOT CAPGIRAT.

LA CEBA: REVISTA DIGITAL DE LES ESCOLES DE SABADELL

Acaba de sortir la revista LA CEBA del curs 2013-2014. Com cada curs amb la col·laboració del CRP, les escoles de Sabadell elaboren aquesta revista digital. Tot comença al mes d’octubre. Cada escola presenta la seva proposta i la treballa fins a la seva presentació final en la revista que ara ja podeu consultar on-line.

Des de la nostra escola hem explicat una activitat intercicle que ja fa uns quants anys que fem des de l’àrea  d’educació física.

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

SANT JORDI 2014

La recaptació de Sant Jordi per a la guardiola solidària va ser de 509,85 € (mercat llibres 2a mà, roses, punts de llibre, roses que van fer dues mares a la parada AMPA)

Fotos fetes pels alumnes Mario Duran, Lucia Muñoz i David Jiménez.

Foto de Ricard Cots del Foto Club Pau Casals

Clicant la següent imatge podreu accedir a diferents activitats i interessants informacions al voltant de la diada de Sant Jordi: llibres, poemes, llegendes, roses, …

Us agrada Geronimo Stilton ? Mireu la següent pàgina farcida de propostes:

Festa de la Primavera

Organitzada per l’AMPA el passat divendres vam poder gaudir d’una divertida festa de la Primavera que va convertir el nostre pati en el MAS PAU CASALS.

Els membres del Foto Club Pau Casals i pares de l’escola Nicolás Rodríguez, Luis Bernaldez, Ricard Cots, Joaquim A. Parra y Jesús Pérez en van fer un bon reportatge fotogràfic.

Carnaval 2014

Hem gaudit d’una bona festa de Carnaval amb les disfresses de petits i grans i la sorpresa del gran ball de cada any.

PREGÓ 2014

Ja ha arribat el Carnestoltes a l’escola i ho tenim tot a punt pel ball de disfreses de la tarda.

Bon Nadal: Heal the world

Les castanyeres

Avui una colla d’avis i de castanyeres han passat per totes les classes per avisar que demà a la tarda celebrarem la festa de la castanyada.

Podrem menjar castanyes i pastissos a 1 € i també crispetes a 0.5 € i beure sucs a 0.5 €. No us perdeu la festa. Ens han dit que serà molt i molt divertida.

També ens han advertit que no llencem res al terra, i que utilitzem tots els cubells que hi haurà distribuïts pel pati.