Bon estiu 2015

El curs 2014-2015 està tancat.

El curs 2015-2016 per tots els mestres començarà l’1 de setembre.

Els alumnes començaran el dilluns 14 de setembre. L’horari escolar serà de 9 a 12.30 i de 15 a 16.30 hores. Més informació del proper curs la podeu trobar en la circular del 19 de juny.

Tal i com us han informat a les reunions de nivell, només s’hauran d’adquirir els llibres que estan a la llista que us vam lliurar i que també podeu trobar en aquest enllaç, ja que els altres els trobaran a les aules a l’inici de curs seguint el criteri de reutilització. Us recordem que no heu de posar el nom en els llibres nous que heu adquirit. Per identificar-los porteu-los el primer dia de classe dins una bossa de plàstic amb el nom de l’alumne visible a l’exterior.

Bon estiu per tothom.

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , , , | Desactiva els comentaris

Comiat alumnes de 6è

DISCURS COMIAT

Hola ! Bon dia a tothom

en nom dels nois i noies de 6è

us volem dir quelcom.

En aquests nou anys d’escola,

ens ho hem passat molt bé,

hem treballat i estudiat

i ens hem fet grans també.

Volem donar les gràcies

a tots els professors ( substituts i de la casa)

que amb paciència i constància

ens han ensenyat de tot.

També agraïm la feina

de tots els monitors

acollida, extraescolars i menjador

amb ells ho passem millor.

Hem gaudit d’activitats

que l’AMPA ha preparat

els volem donar les gràcies

perquè molt han treballat.

Ara estem una mica tristos

però també molt contents,

s’acaba l’etapa d’escola

i a l’Institut anirem.

Encara hem d’aprendre molt

i fer-nos grans no volem,

però aquesta etapa de la vida

mai l’oblidarem.

Fa pocs dies hem tornat

de navegar pel mar,

les millors colònies

per girls and boys

són a Cala Montjoi!!

Allà vam preparar

una coreografia genial

que ara us volem mostrar

i que serà el nostre comiat.

Aquí deixem bons mestres

companys, amics i apadrinats

sempre us portarem al cor

perquè sou els millors!!!

Publicat dins de Festes | Etiquetat com a , , , , , | Desactiva els comentaris

La Ceba 2014-2015

Com cada curs i a proposta del CRP (Centre de Recursos Pedagògiques) totes les escoles de la ciutat han participat en l’elaboració de la revista La Ceba. Si esteu interessats la podeu consultar i llegir clicant en el següent enllaç.

La nostra escola ha participat amb un treball dels alumnes de 6è: Fotohistòries

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , , , | Desactiva els comentaris

Mans enlaire

El  dimecres 27 de maig al matí tots els alumnes de Cicle Mig i Cicle Superior acompanyats pels seus respectius tutors van anar a la Sala Miquel Hernàndez per poder veure la representació de l’obra Mans Enlaire interpretada pels alumnes que participen en l’activitat d’extraescolars de teatre. Ens ho vam passar d’allò més bé. Va ser una molt bona actuació.

Jornada Esportiva 2015

El passat 24 d’abril els alumnes de 6è van participar en el XV Dia de l’Educació Física. Van poder compartir una 20 d’activitats físiques i esportives diferents (futbol, handbol, llançaments, orientació, bitlles catalanes, malabars, tenis taula, ….) amb 13 escoles més de Sabadell. Van participar 599 alumnes agrupats en 58 equips.

Sant Jordi 2015

Tant al llarg de la setmana com el matí del 23 s’han realitzat activitats diverses als diferents cicles de l’escola que podeu veure als respectius blocs.

Per la tarda hem celebrat la diada de Sant Jordi amb la tradicional venta de llibres i roses. Els beneficis d’aquesta venda seran destinats a la Guardiola Solidària que l’escola ha creat per ajudar a famílies del centre amb necessitats econòmiques.

Fotos de Júlia Cañete, Èlia Rodríguez, David Bernàldez i Laia Cots

Clicant a la següent imatge accedireu a una pàgina farcida d’activitats al voltant de la diada de Sant Jordi: diferents versions de la llegenda, contes, llibres, roses, dracs, poemes, ….

Sant Jordi

Publicat dins de Festes | Etiquetat com a , , , , | Desactiva els comentaris

Arriba la Primavera amb els castellers de 1r.

I comença la festa de la Primavera del 2015 dedicada al música Pau Casals amb els castellers de 1er.

Concert d’alumnes

Dijous 19 de març alumnes dels diferents nivells de l’escola que toquen algun instrument musical han ofert un petit concert als seus companys. Hem continuat gaudint de la música un dia més.

18 de març: concert de violoncels

Aquest matí de P5 a 6è hem gaudit d’un bon concert amb el sextet de violoncels del Conservatori de Música de Sabadell al Centre Cívic de Can Rull. Ha estat un bon matí musical.

Éxit de la Milla Solidària

Aquest diumenge 8 de març hem pogut gaudir de 5 bones curses en la primera milla solidària que ha organitzat l’AMPA de l’escola.

2015-03-08 10.01.12 (Small)

Sortida Educació Infantil

2015-03-08 10.15.56 (Small)

Sortida Cicle Inicial