8 de març: Milla Solidària Pau Casals

Participa a la Milla Solidària!

El 8 de març, vine a passar-t’ho bé amb la familia i els amics :-)

La 1a Milla Solidària del Pau Casals sorgeix de la necessitat de recaptar diners per a la Guardiola Solidària, destinada a ajudar aquells alumnes de l’escola sense prou recursos, i recolzar-los en allò que des de l’escola i l’AMPA podem.

Hem pensat que poder fer una activitat plegats, amb els nostres fills, nebots, néts, germans, amics,… és una manera extraordinària d’ajudar els altres.

Organitzem 5 curses, per edats (Educació Infantil, de P3 a P5; Cicle Inicial, 1r i 2n; Cicle Mitjà, 3r i 4t; Cicle Superior, 5è i 6è; Adults, per a majors de 12 anys), per tal d’adaptar les distàncies a les possibilitats de cada edat.

També hem obert una Fila 0, per tal que tots aquells que no puguin acudir o participar a la Milla tinguin la possibilitat de col·laborar a la Guardiola Solidària del Pau Casals. Trobareu la Guardiola a l’entrada de l’AMPA.

No t’ho pensis més i inscriu-te ja a la 1a Milla Solidària del Pau Casals!!!

Publicat dins de General | Envia un comentari

I per la tarda desfilada i ball de Carnaval

Aquest dilluns l’escola romandrà tancanda. Tornen les classes el dimarts 17.

Pregó 2015

Ja tenim al Carnestoltes entre nosaltres.

Imatge de previsualització de YouTube

El Rei Carnestoltes ja ha arribat a infantil

Ja tenim el rei Carnestoltes a Educació Infantil. La resta de cursos hauran d’esperar fins divendres al matí.

Imatge de previsualització de YouTube
Voleu fer activitats relacionades amb Carnaval? Només us cal clicar sobre la següent imatge hi tindreu per triar i remenar.

Neu!

Aquest matí a l’escola hem rebut la nevada amb sorpresa i alegria.

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , | Desactiva els comentaris

CONSELL ESCOLAR

Després de les eleccions dels representants del Consell Escolar dels diferents sectors, des de mitjans de desembre aquesta és la composició de l’actual Consell Escolar de l’escola.

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , | Desactiva els comentaris

Devorallibres

EL DEVORALLIBRES

[Des del 12 de gener fins el 9 de maig Biblioteca Vapor Badia]

El Devorallibres torna un any més, carregat de noves històries, reptes i personatges fantàstics. Llegeix tants llibres com puguis i converteix-te en un autèntic devorallibres!

Per a infants a partir de 7 anys. Cal fer inscripció prèvia presencial a la biblioteca abans del 21 de març. Consulta les bases del concurs al web de les BiMS.

Concert de Nadal

Com cada curs ha estat un concert magnífic.

Bon Nadal

i Feliç Any Nou

Per tu

i per mi

i per tot el Pau Casals.

Publicat dins de Festes | Desactiva els comentaris

L’hora d’anglès

Des del passat dilluns 10 de novembre El punt-Avui televisió ha començat un nou programa sota el títol de “L’hora de l’anglès” (English Hour). El programa s’emet de dilluns  divendres de 18.00 a 19.00 hores i es repeteix el dia següent al migdia de 13.00 a 14.00 hores i en algun horari del cap de setmana. També el podeu veure per Internet a l’hora que us vagi bé.
Els continguts són els següents:

• Dilluns, dimecres i divendres: “The class” un programa de 15 minuts que segueix el dia a dia d’una aula d’anglès de primer d’una escola pública de Nou Barris. Storytime: una historieta de 5 minuts pels més petits. Temps d’entrevista.
  • Dimarts: tertúlia esportiva
  • Dijous: tertúlia d’actualitat conduïda per Mattheu Tree

Creiem que veure aquest programa pot ser una bona eina per millorar el nivell d’anglès tant dels nostres alumnes com de les famílies.

La Comissió d’anglès

Resultats eleccions a Consell Escolar

Ja tenim els nous representants del sector mestres i famílies al Consell Escolar:

Sector famílies:

• Gemma Fontcuberta Silva