Monitors de jocs

Des de l’escola es potencien molt les relacions entre alumnes de diferents cicles. Varis exemples podrien ser els apadrinaments dels alumnes de P3 per part de 5è o els tutors de lectura entre alumnes de 1r i 6è.

Una manera molt apropiada d’afavorir aquests vincles afectius entre els nens és mitjançant el joc. Per tot això que els alumnes de 2n i 4t participen en unes activitats conjuntes fent servir el joc i l’esport com a eina per millorar les seves relacions.

Alguns objectius que aconseguim a aquestes activitats:

– Crear vincles afectius entre alumnes de diferents cicles de l’escola

– Afavorir les relacions intercicle entre els alumnes de 2n i 4t

– Participació conjunta dels alumnes de diferents edats en diversos jocs que es poden aplicar a les hores d’esbarjo.

– Potenciar entre els alumnes de 4t hàbits importants de treball, com autonomia, responsabilitat, ordre, serietat, etc.

Aquestes són algunes de les activitats i els jocs que s’han treballat:

Bitlles, futbol, Circuit de bàsquet , entrenament de diferents jocs populars, i balls al gimnàs.

Aquest article ha estat publicat en Educació Física, General, Tutoria. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.