Monitors de jocs

imagen-073.jpgdibuixdofins-037.jpg Des de l’escola es potencien molt les relacions entre alumnes de diferents cicles. Varis exemples podrien ser els apadrinaments dels alumnes de P3 per part de 5è o els tutors de lectura amb els alumnes de 1r i 6è.

Una manera molt apropiada d’afavorir aquests vincles afectius entre els nens és mitjançant el  joc.  Per tot això que alumnes de 2n i 4t participen en unes activitats conjuntes en les que el joc i l’esport són el vehicle d’unió i de canalització de totes aquestes relacions:

–         Crear vincles afectius entre alumnes de diferents cicles de l’escola

–         Afavorir les relacions intercicle entre els alumnes de 2n i 4t

–         Participació conjunta dels alumnes de diferents edats en diversos jocs que es poden aplicar a les hores d’esbarjo.

–         Potenciar entre els  alumnes de 4t hàbits importants de treball com autonomia,  responsabilitat, ordre, serietat, etc.

Aquestes són les activitats i els jocs que s’han treballat  sent els alumnes de 4t els monitors d’aquestes activitats amb el suport dels tutors de 4t Angel i Francisco i els mestres d’educació física de cada cicle Ildefonso i David.

Bitlles, Bote-bote, Ràpid de futbol, Circuit de bàsquet , salt a la corda, entrenament de diferents jocs popular, hoquei i balls al gimnàs

Aquest article ha estat publicat en Educació Física, General, Tutoria. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.