Hola!!

Cito avui un excel·lent treball d’unes alumnes del  CEIP San Walabonso de la localitat de Niebla , província de Huelva.

Enganxo el comentari original que es pot veure a la seva Web.San Walabonso, és un Centre de referència en l’ensenyament, en i per les TIC, a la Comunitat Andalusa, com a casa nostra és l’Escola Jacint Verdaguer de la localitat de Sant Sadurní d’Anoia, referents també a nivell del territori Espanyol com Internacional. Poso l’apunt original a continuació:Felicitats a les ponents i a l’Escola!! Moltes Gràcies!!SomriureGuai!

“Presentación utilizada en la exposición del trabajo de investigación sobre los Dinosaurios de un grupo de alumnas de 6ºB (Elena, Raquel e Inma) del CEIP SAN WALABONSO de Niebla (Huelva).Actualizado: la presentación es muy bonita, pero la exposición oral… es insuperable. Tendremos que grabarla en vídeo para que la pueda disfrutar mucha más gente. ¡Felicidades!”

Los Dinosaurios

View more Microsoft Word documents from Ceip san Walabonso.

Ceip san Walabonso.Moltes Gràcies!!SomriureGuai!