SOCIALS/NATURALS_C.M.

ACTIVITATS ALUMNES CICLE MIG.

L’UNIVERS

Durant el primer trimestre hem tractat diferents qüestions , un d’elles, la que porta el títol d’aquest apartat.

Per a començar un video informatiu i explicatiu , sobre el mateix:(Gràcies a The Solar System Project i en especial a : Justbe88 , i a Youtube .Disfrutad del video!!.

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/GyYFzywB2Zw" width="525" height="525" wmode="transparent" /]

Està molt ben explicat, però hi ha que entendre l’anglès.De totes maneres s’entén molt bé! i de pas practiqueu!!

A continuació un vídeo del National Geographic que no té desperdici , sobre el Naixement del Sistema Solar: (“The Birth of the Solar System”.Thank’s!!)

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/B1AXbpYndGc" width="525" height="525" wmode="transparent" /]

Per a finalitzar un passeig en dues fases , per l’Univers amb música de The Moody Blues:( a Gaudirrr!!!)

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/PnTm8viqyBg" width="525" height="525" wmode="transparent" /]

Passeig 1 ,introductori.

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/V_MzJyI-AtA" width="425" height="344" wmode="transparent" /]

Passeig 2 ,”passada” de videos i música !!!Gràcies a Youtube una altra vegada i a Chlipala.

Passeig 3 ,Gràcies a Youtube una altra vegada i a Chlipala.

TAMBÉ UNA MICA DE QUÍMICA I FÍSICA DE COMPORTAMENT D’ ESTRUCTURES DELS DIFERENTS MATERIALS DELS QUE ESTAN FETES LES COSES DE LA VIDA DIÀRIA.

FEM BARREJA DE DIFERENTS COSES AMB AIGUA.-(EN ANGLÈS)

Si no funciona bé l’aplicatiu doneu-li a l’enllaç de sota (Agraïment)Font:Gràcies a:http://www.bbc.co.uk/schools/ks2bitesize/science/activities/reversible_irreversible.shtml– Thank’s!!

ESCALFEM EL GEL !! QUÈ PASSA?(EN ANGLÈS)

Si no funciona bé l’aplicatiu doneu-li a l’enllaç de sota (Agraïment)

Font:Gràcies a:http://www.bbc.co.uk/schools/ks2bitesize/science/activities/changing_state.shtml– Thank’s!!

SURA O NO SURA? (THAT’S IS THE QUESTION!! )(EN ANGLÈS)

Si no funciona bé l’aplicatiu doneu-li a l’enllaç de sota (Agraïment)Font:Gràcies a:http://www.bbc.co.uk/schools/ks2bitesize/science/activities/rocks_soils.shtml– Thank’s!!

SÓLIDS I LÌQUIDS!!PROPIETATS.-(EN ANGLÈS)

Si no funciona bé l’aplicatiu doneu-li a l’enllaç de sota (Agraïment)Font:Gràcies a:http://www.bbc.co.uk/schools/ks2bitesize/science/activities/solids_liquids.shtml.-Thank’s!!

COMPROBEM LES CARACTERÍSTIQUES DELS DIFERENTS MATERIALS ,DE QUE ESTAN FETES LES COSES!!(EN ANGLÈS)

Si no funciona bé l’aplicatiu doneu-li a l’enllaç de sota (Agraïment)

Font:Gràcies a:http://www.bbc.co.uk/schools/ks2bitesize/science/activities/materials.shtml– Thank’s!!

Podem fer passar un ou dur sense closca, per la boca d’una ampolla de vidre, sense tocar-ho, ni fer cap força sobre ell?

Condicions:

.-No el podem tocar

.-No podem fer cap força sobre ell, soplar, empènyer amb altre objecte… etc

.-No es pot trossejar, ha d’entrar sencer i així s’ha de veure a dins de l’ampolla:SENCER! , (a poder ser)

Penseu!! Penseu!! Quina és la solució?

Algú dirà: “És impossible!!.

Però no!!.Es pot fer!!

Heu pensat gaire?. No trobeu la solució?. Tranquils!!!, la veureu al vídeo següent:

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/TCC8y_uUuSc" width="525" height="525" wmode="transparent" /]

Entra o no entra?.És la màgia de la Pressió atmosfèrica!!.-

Gràcies a Youtube i Isolaper

FASE ACTUAL DE LA LLUNA

CURRENT MOON

lunar phase

Deixa un comentari

Go to Top