FEM MÚSICA PER CARNAVAL!!!

El divendres vam poder veure a l’escola el judici del Rei Carnestoltes, però abans de marxar ens ha volgut deixar una petita sorpresa!

Un joc interactiu on poder jugar i crear música perquè passeu una estona ben divertida!!!

Si cliqueu a l’enllaç d’aquí sota trobareu uns músics que començaran a tocar el seu instrument quan els cliqueu al damunt o bé el deixaran de tocar quan torneu a clicar. Poden tocar d’un en un o en grup. Podeu fer diferents combinacions i crear la vostra música de carnestoltes.

Espero que gaudiu molt!

Que soni la música!!!!

Publicat dins de 1r, 2n, 3r, 4t, , , CICLE INICIAL, CICLE MITJÀ, CICLE SUPERIOR, EDUCACIÓ INFANTIL, ESDEVENIMENTS, GENERAL, P3, P4, P5 | Deixa un comentari

ELS HOMES DE NEU – 2n

Els/les alumnes de 2n van cantar, al concert d’hivern, la cançó “Els homes de neu”composada per en Pep López. Una cançó que parla d’aquests homes i dones de neu que ens podem trobar a l’hivern: els ninots de neu.

Com activitat d’últim dia, tots i totes han realitzat aquestes pulseres tan divertides. Quan s’ajunten els dos extrems… es crea un ninot de neu! Les han pintat i decorat i també han escrit un desig per l’any vinent.

Oi que els hi han quedat molt bonics?

Publicat dins de 2n, CICLE INICIAL, CONCERTS, GENERAL | Deixa un comentari

CONCERTS D’HIVERN VIRTUALS 2020

Per fi!!!

Ja tenim aquí els Concerts d’Hivern d’aquest any que són més especials que mai perquè són en format virtual.

Tots els/les alumnes de l’escola ho han fet amb molta il·lusió per tots vosaltres, les seves famílies.

Desitgem que us agradi i ho gaudiu molt!

(Clica al damunt de la següent imatge per poder veure tots els vídeos)

Publicat dins de 1r, 2n, 3r, 4t, , , CICLE INICIAL, CICLE MITJÀ, CICLE SUPERIOR, CONCERTS, ESDEVENIMENTS, GENERAL | Deixa un comentari

CANÇONS CONCERT D’HIVERN 2020

Ja arriba el fred, s’acosta el nadal i això vol dir…que també és època dels “Concerts d’Hivern”.

Aquest any seràn una mica diferent perquè es faran en format virtual, però igualment els estem preparant amb molta il·lusió.

A continuació us deixo totes les cançons perquè les pugueu cantar a casa i anar practicant.

Segur que sortirà molt bé!!!

P-3: A LA NIT DE NADAL

P-4: AMB LA LLUM DEL FANALET

P-5: SÓC UN FLOQUET DE NEU

1r: L’HIVERN

2n: ELS HOMES DE NEU

3r: ANIREM A BUSCAR EL TIÓ

4t: SOMIA L’HIVERN

5è: LES CAMPANADES

Encara que al vídeo no es vegi cap imatge us servirà per poder escoltar l’àudio i així poder cantar.

6è: VISCA EL NADAL (versió “Dance Monkey”)

Us deixo dos vídeos: el primer amb la lletra i el segon en versió karaoke.

Publicat dins de 1r, 2n, 3r, 4t, , , CICLE INICIAL, CICLE MITJÀ, CICLE SUPERIOR, EDUCACIÓ INFANTIL, GENERAL, P3, P4, P5 | Deixa un comentari

SANTA CECÍLIA – DIADA DELS MÚSICS

Avui és 22 de novembre, un dia molt especial per tots els músics, perquè és el seu gran dia. El dia on la música és la protagonista!

A continuació us deixo un vídeo on podreu veure com ha evolucionat la música al llarg dels anys. Com els músics han composat cançons i el seu estil així com els instruments utilitzats, ha anat canviat segons la època en la que han viscut.

En aquest vídeo veureu a 5 músics però que cap d’ells toca un instrument físicament sinó que tots els instruments els fan amb la veu. L’instrument que tenim tots i que té infinites possibilitats d’utilitzar com podreu veure.

Espero que us agradi i que gaudiu molt de la música avui i sempre!!!

Si ens voleu compartir el vostre moment musical del dia passeu per l’instagram de l’escola i participeu.

Que soni la música!!!!

Publicat dins de ESDEVENIMENTS, GENERAL | Deixa un comentari

LA CASTANYADA – FESTA DE LA TARDOR

Per fi! Ja tenim aquí els vídeos de la festa de la Castanyada que vam celebrar a l’escola.

S’han fet esperar però segur que l’espera ha valgut la pena.

Esperem que us agradi i gaudiu tant com ho vam fer nosaltres!!!

(Clica a la següent imatge per poder veure tots els vídeos)

Publicat dins de 1r, 2n, 3r, 4t, , , CICLE INICIAL, CICLE MITJÀ, CICLE SUPERIOR, CONCERTS, EDUCACIÓ INFANTIL, ESDEVENIMENTS, GENERAL, P3, P4, P5 | Deixa un comentari

VÍDEOS CANÇONS CASTANYADA

El dijous 29 hem celebrat a l’escola la festa de la castanyada. Aquest any una mica diferent però sense deixar de fer el que ens agrada més: cantar i ballar cançons de tardor.

Els vídeos es publicaran durant aquesta setmana perquè pugueu gaudir-ho en família.

Bona castanyada a tothom!!!

Publicat dins de 1r, 2n, 3r, 4t, , , CICLE INICIAL, CICLE MITJÀ, CICLE SUPERIOR, EDUCACIÓ INFANTIL, P3, P4, P5 | Deixa un comentari

CANÇONS DE CASTANYADA

Ja estem a la tardor i arriba el temps de menjar castanyes. No hi ha res millor en aquesta època de fred i pluja que unes castanyes ben calentetes per ajudar-nos a passar el fred.

A l’escola ja hem començat a preparar les cançons per celebrar la castanyada ben contents. A continuació trobareu totes les cançons que està fent cada classe. Ja queden pocs dies així que vinga, a practicar molt!

Publicat dins de 1r, 2n, 3r, 4t, , , ESDEVENIMENTS, GENERAL, P3, P4, P5 | Deixa un comentari

P-3: LA CASTANYERA

Publicat dins de EDUCACIÓ INFANTIL, GENERAL, P3 | Deixa un comentari