Recull de fotos Cicle Superior – curs 17-18

Hola famílies i alumnes,

Us deixem un enllaç a tot el recull de fotos que hem fet al llarg del curs, per si us les voleu descarregar. Molt bon estiu a tots i totes!

Fotos Cicle Superior curs 2017-2018

Publicat dins de , General | Etiquetat com a , , , | Deixa un comentari

Festa de l’aigua final de curs 2018

L’últim dia de curs els alumnes i mestres de Cicle Superior vam fer-nos una remullada al pati de l’escola per celebrar l’inici de l’estiu. Ens ho vam passar molt bé i ens vam poder refrescar després d’uns dies de molta calor!

Feu clic per anar a la galeria de fotos.

Publicat dins de , , General | Etiquetat com a , , , , , , , | Deixa un comentari

Sortida a la ràdio 5è B

Hola famílies i alumnes, ja podeu veure les fotos que vam fer a la sortida a Ràdio Abrera amb els nens i nenes de 5èB per la gravació dels Contes pel Bon Rotllo. Bona feina!

Feu clic per veure totes les fotos.

Publicat dins de , Activitats a l'aula i sortides, Ràdio Abrera, VALORS | Etiquetat com a , | Deixa un comentari

Sortida Port Pesquer de Vilanova

El 22 de maig els alumnes de 5è vam anar de visita al Port Pesquer de Vilanova a aprendre una mica sobre el món de la pesca i vam dormir a la casa de colònies Can Foix, on vam continuar fent activitats relacionades amb l’àrea de medi el dia següent. Han estat dos dies intensos que ens han passat volant i en què, a més d’aprendre coses noves, també hem gaudit molt; sigui banyant-nos a la platja com jugant plegats.

A continuació us deixem l’enllaç a les fotos:

I aquí teniu alguns vídeos:

Publicat dins de , Activitats a l'aula i sortides, MEDI, MEDI SOCIAL, Sortida al Port Pesquer | Etiquetat com a , , , , | 1 comentari

Ja podeu escoltar els nostres contes!

Ja està disponible la gravació dels contes que vam fer la classe de 5è A a Ràdio Abrera. Us deixem l’enllaç per tal que els pugueu escoltar:

Publicat dins de , Activitats a l'aula i sortides, Ràdio Abrera, VALORS | Etiquetat com a , , , | Deixa un comentari

Sortida a la ràdio 5è A

El dijous passat els alumnes de 5èA vam anar a la Ràdio Abrera a gravar els contes pel bon rotllo: unes històries de valors, que a partir de situacions quotidianes viscudes per unes hortalisses, ens donen lliçons del que és la vida i de la importància de prendre les decisions correctes, encara que de vegada això suposi anar contra el que marca la majoria. Us deixem unes imatges de com ens vam convertir, per un dia, en locutors i locutores i ben aviat també podreu escoltar les gravacions:

Feu clic per accedir a l’àlbum complet.

Publicat dins de , Activitats a l'aula i sortides, Ràdio Abrera, VALORS | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari

Sortida al Parc Natural – 5è

El dimarts passat els alumnes de cinquè vam anar de sortida al Parc Natural de Sant Llorenç de Munt i de l’Obac. Allà, vam tenir l’oportunitat de conèixer que és un parc natural, per què hi ha la necessitat de protegir alguns espais i d’aprendre una mica sobre la vegetació i fauna del nostre entorn proper. A més, també vam poder gaudir d’un dia a la natura, sense fums ni contaminació. A continuació us deixem un enllaç amb les fotos de la sortida:

Sortida a Sant Llorenç de Munt i l’Obac – 5è

Publicat dins de , Activitats a l'aula i sortides, MEDI NATURAL, parc natural | Deixa un comentari

Carnaval 2018

Aqui teniu el video del pregó de Carnaval.

[/youtube]lowfullscreen></iframe>

Publicat dins de | Deixa un comentari

The respiratory system

Hello!
Watch this realistic video about The Respiratory System.

Publicat dins de , SCIENCE | Deixa un comentari

Els nostres webs de frases fetes

Els alumnes de cinquè us presentem el treball que hem anat fent amb els ordinadors sobre les frases fetes en català. Per veure’l, només heu de fer clic als enllaços que a continuació us adjuntem:

5èA:

5èB: