RETINES PREMIA EL VIDEOCLIP “SOMNIS I DRETS”

Acabem el curs amb una bona notícia que indica que anem pel camí correcte: el vídeo “Somnis i drets” ha rebut el SEGON premi RETINES2017. Ha estat un projecte compartit entre els alumnes i el grup La Llama (TEB&RAVALNET).

Aquest vídeo és el resultat final de la webquest “Canta i explica” i mostra la capacitat de treball, creativitat, imaginació, esforç… del que són capaços els alumnes quan es confia en ells i viuen el que fan perquè el que aprenen i fan els hi és significatiu!

El text del premi diu el següent:

“PER LA SEVA PROPOSTA EMPODERADORA A TRAVÉS DEL VÍDEO I LA SEVA ORIGINAL FORMA DE DEMANAR UN DRET BÀSIC. EL CONTINGUT ÉS AMPLI, POTENT I PLE D’ENERGIA. A TRAVÉS D’UN VIDEOCLIP, NENES I NENS DEL RAVAL DE BARCELONA MANIFESTEN EL SEU INTERÈS I DRET A TENIR UNA EDUCACIÓ DIGNA SENSE SENTIR-SE DISCRIMINATS PER LA SEVA SITUACIÓ ECONÒMICA. MENTRESTANT I SENSE PERDRE L’ESPERANÇA, RETRATEN SITUACIONS QUOTIDIANES DE LES SEVES FAMÍLIES QUE PODEN SER TRISTES, COMPLICADES O COMPLEXES.”