ANEM A LA SALA GALÀ!

Avui dimarts hem anat a la Sala Galà, per la SEtmana de la Música a Cassà, a veure una actuació sobre la vida i obra de Wolfang Amadeus Mozart.



QUÈ HEU FET AQUEST CAP DE SETMANA?

Gràcies per col·laborar.



UN CONTE: ELS BONS AMICS

El pare de l’Isaac Vilahur ens va explicar el conte dels Bons Amics. Per sort, l’hem trobat i aquí el deixem!!!
https://picasaweb.google.com/117604990705406234794/ELSBONSAMICS#slideshow/5603909594698377314
 

 



AVUI COMENÇA LA PRIMAVERA!!!

Avui comença la primavera, i aprofitem per descobrir a través de A. Vivaldi quins canvis ens portarà.



QUÈ FAREM AQUESTA SETMANA?

Com que arriba la primavera començarem a treballar aquest temps tan magnífic i també els animals, entre ell el llop (i la por que ens fa).
– Farem racons.
– Començarem a descobrir els noms dels companys.
– Jugarem amb les construccions, els encaixos i enfilarem.
– Anirem al pati a fer curses amb els carretons, a jugar a sorra fina, a fer de metges, a fer de monstres…
– Treballarem les lletres de l’abecedari
– jugarem amb els nombres
– Farem anglès amb en Monkey i la Rocket
– Anirem psicomotricitat a saltar, jugar amb els coixins, fer de gegants, construir una casa…



QUÈ HEU FET AQUEST CAP DE SETMANA?

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.



HEM TINGUT NOUS PROTAGONISTES



FEM PSICOMOTRICITAT



QUÈ HEU FET AQUESTS DIES? DEL 10 A L’11 DE MARÇ

Gràcies per la vostra col·laboració.



QUÈ FAREM AQUESTA SETMANA? Del 12/03 al 16/03

Aquesta setmana la dedicarem als animals i descobrirem també el llop.

  • Explicarem el cap de setmana i farem el dibuix. Les vostres explicacions al full ens van molt i molt bé.
  • Treballarem les quantitats, en especial l’1 i el 2, identificant la seva grafia (com el dibuixem).
  • Explicarem el conte de la caputxeta vermella i el llop. Ens servirà per parlar del llop, el personatge dolent que menja. També treballarem la realitat i fantasia.
  • Treballarem noves lletres així com els noms dels companys.
  • Farem jocs com el domino i trencaclosques.
  • Anirem al pati a còrrer amb el tren, a fer sorra fina i a jugar amb els amics.
  • Baixarem a psicomotricitat a jugar amb els coixins, les estructures, els caminets i saltant a la piscina.
  • Farem anglès amb en Monkey.
  • Coneixerem més coses dels animals, les seves parts i com són.
  • També tindrem nous protagonistes.