QUI SOM?

Aquest blog és el blog del nivell de P3 de l’Escola Puig d’Arques i l’elaborem les mestres d’aquest nivell. Aquest blog esperem que sigui una eina de treball, d’aprenentatge, de joc i de comunicació amb els pares i els nostres nens i nenes.

Qui som a les classes de P3?
Hi ha dos grups: els pollets (P3A) i els aneguets (P3B) i aquests són els nens i les nenes que els formen.

La nostra Escola es troba a Cassà de la Selva. És una escola pública, de doble línia, que porta a terme diferents projectes educatius: Escoles Verdes, PELE (Projecte d’Impuls de l’Anglès), Escola Saludable, Escola IATIC, etc.

Una de les seves principals característiques és que l’Escola està dotada d’importants mitjans tecnològics: ordinadors portàtils, canons de projecció, pissarres digitals a cada aula…

És per aquesta raó, que l’ús del blog -en aquest entorn- pot ser una gran eina per tots i totes els que ens preocupem per l’educació dels nens i les nenes.

Si us voleu posar en contacte amb la classe ens podeu escriure a: nensinenesdel2008@gmail.com

Moltes gràcies.

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>