Arxiu de la categoria: 6è
6è.- Concert de l’òpera “El rei que no tenia sentiments”
Després d’un curs farcit de vagues i d’activitats: colònies, donació de sang, proves, excursions, dies de festa… finalment, el dia 4 de juny els alumnes de 6è hem pogut representar l’òpera davant dels altres cursos de l’escola i dels pares. L’enhorabona … Continua llegint
1r-6è.- Actuacions 3r trimestre -Actualitzat VAGUES-
Quan arriba el bon temps és hora de recollir els fruits de la feina que hem fet. Aquestes són les actuacions previstes: 1r-6è: IX Cloenda del Projecte Dansa a les Escoles. Al Passeig de Mar el matí del divendres 15 de … Continua llegint
I3-6è.- Les fitxes del 2n trimestre
Ja podeu consultar i descarregar-vos les fitxes del 2n trimestre a la pàgina Fitxes d’aquest mateix blog. Recordeu que heu d’usar el mot de pas que us vam fer arribar a la reunió d’inici de curs. Bona Setmana Santa!
4t-6è.- Creem cançons amb Noteflight
Amb els cursos de 4t i 6è hem fet servir el programa online d’edició musical Noteflight per a crear cançons entre tots (1, 2, 3, 4). Això ens ha permès treballar els conceptes de compassos, figures rítmiques, notes… i la … Continua llegint
I3-6è.- Fem una batucada per Carnestoltes
Els alumnes de 6è hem fet una batucada per acompanyar l’arribada del Rei Carnestoltes i també hem tocat el divendres de Carnestoltes a dintre del gimnàs, ja que a fora plovia. Els instruments que fem servir, a part de la … Continua llegint
I3-6è.- Aquesta setmana sona…
A partir d’aquesta setmana trobareu davant de la secretaria de l’escola un cartell amb una petita explicació de la música que sona pels altaveus a les entrades i sortides. Aquesta és una nova iniciativa per a visualitzar i fer conèixer … Continua llegint
3r-6è.- Toquem els ukuleles
Aquest segon trimestre tocarem els ukuleles (kundebrand.cat) que tenim a l’aula de música. Els descobrirem i coneixerem a través del conte Amb el cor ben content l’ukelele tocarem de la Violant Olivares i el materials que ella mateixa ha editat, com … Continua llegint
6è.- L’òpera “El rei que no tenia sentiments”
Després de les vacances de Nadal és hora d’entomar nous reptes. Amb les dues classes de 6è hem començat a aprendre l’òpera El rei que no tenia sentiments, de Josep-Manel Vega que interpretarem davanrt de l’escola i els familiars de … Continua llegint
I3-6è.- Concert de Cap d’Any de Viena
L’orquestra Filharmònica de Viena organitza, des de fa 86 anys, el Concert de Cap d’Any a la gran sala -o sala daurada- del Musikverein, la seva seu. Aquesta és considerada una de les tres millor sales del món pel que … Continua llegint
I3-6è.- Les nadales que cantarem!
Trobareu les nadales que cantarem a continuació. La majoria d’aquestes nadales les retocarem (to, durada, tempo, text…) per adaptar-les als infants que les han de cantar. També trobareu les que hem cantat altres anys a la pàgina Festival de Nadal d’aquest mateix … Continua llegint