4t EP

Cançons (C), cançons MLT Gordon (Go), danses (D), audicions (A), jocs de percussió corporal (PC), visualitzacions de vídeos (V), pràctica instrumental (I), contes (Co), materials (M), agrupació o instruments (AG), activitats a la llibreta/fulls (LL), actuacions pròpies (Ac), espectacles de públic (Es), programes informàtics (P).

1r Trimestre

UD1. Benvinguts a música!

UD2. Tardor: notes i pentagrames

UD3. De Santa Cecília a Nadal

  • C: Nadala 1, Nadala 2, Cantarella de Blanes per a fer cagar es Tió
  • CO: La vida musical d’en Gustav Mole (en anglès). Amb el cor ben content
  • I: L’advocatAmb el cor ben content  
  • M: Anem a l’espai (Bellaterra Ed.): Els astronautes, Arabesque Núm 1,, Flotar, les estrelles, Els meteorits, Els robots, Exercici d’estira i arronsa, Planeta de l’estira-i-arronsa, Planeta dels arbres ballarins, Planeta del mar xerraire, Planeta dels núvols riallers, Planeta dels cotxes lluna, Planeta del silenci, Planeta de les pilotes trapelles, Plantem flors, Planeta de les flors invisibles, Planeta dels contes dormilegues
  • LL: Clau de Sol. Reflexions i dibuixos de Santa Cecília
  • Coneixem el Quartet de corda
  • Ac: Actuació de classe per Santa Cecília i el Festival de Nadal

2n Trimestre:

UD4. L’hivern: temps de fred i de Pau

UD5. La cobla antiga, la cornamusa i els cors

3r Trimestre:

UD6. Blanes canta al mar

UD7. Projecte Dansa a les escoles

  • D: L’hereu Riera, Fantasies del Patatuf de Blanes, Ball de morratxes, Toquen a córrer
  • V: Actuació de l’any passat
  • Ac: Ballada de danses al Passeig de Mar

UD8. La veu i els instruments: ho toco tot!

possibilitat que facin TIC-TAC 8amb 3r) i/o canviar ordre Ud i fe rles “sobrants” de 3r.