P5 – Cantata: Florinda, la vaca pallassa

Aquest dijous els nens i nenes de P5 de l’escola van actuar al Teatre Municipal de Berga cantant les cançons de la cantata “Florinda, la vaca pallassa” dirigits per la Marta Pagerols . A la nostra actuació compartiem escenari amb nens i nenes de les escoles de La Valldan, Xarxa i Vedruna. Un conjunt instrumental d’alumnes de l’Escola Municipal de Música dirigits per la Núria Moreno va interpretar els acompanyaments musicals.

Publicat dins de Cançons, Concerts, P5 | Deixa un comentari

P5 – La Primavera

La primavera ens ha arribat també a l’aula de música.

Ballem i dramatitzem l’audició de La Primavera de Les Quatre Estacions d’Antonio Vivaldi.

Publicat dins de Audicions, Dramatitzacions, Moviment, P5 | Deixa un comentari

5èB – A Sant Joan

Els nens i nenes de 5èB han escrit la lletra de la cançó i han gravat la seva veu cantant aquesta versió de la cançó “Cups (When I’m Gone)” d’Anna Kendrick.

Publicat dins de , Cançons | Deixa un comentari

4t – Superfilharmònics al Parc

Els alumnes de 4t hem començat la setmana fent la nostra classe de Superfilharmònics al Parc del Lledó

Publicat dins de 4t, Superfilharmònics, Toquem | Deixa un comentari

6èB – A ritme de Funky

Toquem amb la flauta aquesta peça a ritme de funky.

Publicat dins de , Flauta | Deixa un comentari

P5 – Ballem el fil i el mocador

A l’hora de música hem estat movent-nos segons el que ens suggeria la música i fent ballant un cordill i un mocador.

Publicat dins de Dansa, Moviment, P5 | Deixa un comentari

4t – La porta del castell (5a simfonia de Beethoven)

Treballem un fragment de la 5a Simfonia de Beethoven amb moviment i expressió corporal.

Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube
Publicat dins de 4t, Audicions, Moviment | Deixa un comentari

4t – Himne de l’Alegria

A 4t estem estudiant la partitura de l’Himne de l’Alegria de la 9a Simfonia de L.v.Beethoven.

Publicat dins de 4t, Història de la música, Instrumentació, Instruments, Toquem | Deixa un comentari

4t – Estudiem una partitura

A l’hora de música estem estudiant la partitura de l’Himne de l’Alegria que forma part de la famosa 9a Simfonia de Ludwig van Beethoven. Per ser el primer dia ens hem sortit prou bé!

Publicat dins de 4t, Història de la música, Instrumentació, Llenguatge, Toquem | Deixa un comentari

P4 – El monstre adormit

Hi havia una vegada un poble que tenia un forat al terra on dormia un monstre. Cada dia els habitants del poble s’acostaven fins el forat, molt a poc a poc i sense fer soroll, a veure’l, i tornaven a casa seva dient que encara dormia però ho feien molt fluixet.
Però un dia el monstre es va despertar i tota la gent del poble es va espantar moltíssim.

Dramatització d’un fragment de La Creació de Joseph Haydn.

Publicat dins de Audicions, Dramatitzacions, P4 | Deixa un comentari

4tA – “Banuwa” Superfilharmònics

Amb l’orquestra dels Superfilharmònics estem aprenent a tocar la cançó africana “Banuwa”

Publicat dins de 4t, Instrumentació, Superfilharmònics, Toquem | Deixa un comentari

Concerts dels Superfilharmònics

Les orquestres de Superfilharmònics de 3r i 4t ens han ofert un concert amb una mostra del que han estat treballant durant aquest primer trimestre.

Publicat dins de 3r, 4t, Concerts, Superfilharmònics, Toquem | Deixa un comentari

6è – Més Tubular Bells

Seguim practicant la nostra particular versió del Tubular Bells de Mike Oldfield.

Publicat dins de , Instrumentació, Toquem | Deixa un comentari

5è – Els avantpassats

Com a Coneixement del Medi estem estudiant períodes de la Història de la Humanitat hem après la cançó de “Els avantpassats” que explica diferents moments de la història de Catalunya. La coreografia ens l’hem inventat entre tots i totes.

Publicat dins de , Cançons, Moviment | Deixa un comentari

P5 – La tardor de Vivaldi

A la tardor comença la temporada de caça i els caçadors i caçadores surten a caçar però els animals s’amaguen quan els senten a prop.

Dramatitzem l’audició de La Tardor de Les Quatre Estacions d’Antonio Vivaldi.

Publicat dins de Audicions, Dramatitzacions, P5 | Deixa un comentari