4t – Himne de l’Alegria

A 4t estem estudiant la partitura de l’Himne de l’Alegria de la 9a Simfonia de L.v.Beethoven.

Publicat dins de 4t, Història de la música, Instrumentació, Instruments, Toquem | Deixa un comentari

4t – Estudiem una partitura

A l’hora de música estem estudiant la partitura de l’Himne de l’Alegria que forma part de la famosa 9a Simfonia de Ludwig van Beethoven. Per ser el primer dia ens hem sortit prou bé!

Publicat dins de 4t, Història de la música, Instrumentació, Llenguatge, Toquem | Deixa un comentari

P4 – El monstre adormit

Hi havia una vegada un poble que tenia un forat al terra on dormia un monstre. Cada dia els habitants del poble s’acostaven fins el forat, molt a poc a poc i sense fer soroll, a veure’l, i tornaven a casa seva dient que encara dormia però ho feien molt fluixet.
Però un dia el monstre es va despertar i tota la gent del poble es va espantar moltíssim.

Dramatització d’un fragment de La Creació de Joseph Haydn.

Publicat dins de Audicions, Dramatitzacions, P4 | Deixa un comentari

4tA – “Banuwa” Superfilharmònics

Amb l’orquestra dels Superfilharmònics estem aprenent a tocar la cançó africana “Banuwa”

Publicat dins de 4t, Instrumentació, Superfilharmònics, Toquem | Deixa un comentari

Concerts dels Superfilharmònics

Les orquestres de Superfilharmònics de 3r i 4t ens han ofert un concert amb una mostra del que han estat treballant durant aquest primer trimestre.

Publicat dins de 3r, 4t, Concerts, Superfilharmònics, Toquem | Deixa un comentari

6è – Més Tubular Bells

Seguim practicant la nostra particular versió del Tubular Bells de Mike Oldfield.

Publicat dins de , Instrumentació, Toquem | Deixa un comentari

5è – Els avantpassats

Com a Coneixement del Medi estem estudiant períodes de la Història de la Humanitat hem après la cançó de “Els avantpassats” que explica diferents moments de la història de Catalunya. La coreografia ens l’hem inventat entre tots i totes.

Publicat dins de , Cançons, Moviment | Deixa un comentari

P5 – La tardor de Vivaldi

A la tardor comença la temporada de caça i els caçadors i caçadores surten a caçar però els animals s’amaguen quan els senten a prop.

Dramatitzem l’audició de La Tardor de Les Quatre Estacions d’Antonio Vivaldi.

Publicat dins de Audicions, Dramatitzacions, P5 | Deixa un comentari

4t – “Coral” de la Cantata 147 de J.S.Bach

Caminem per la natura i ens meravellem de tot el que ens envolta, com segurament li passava a en Johann Sebastian Bach, el compositor més important de la música del Barroc. AUDICIÓ: Jesus bleibet meine Freude (Jesús, l’alegria dels homes), que pertany a la cantata Herz und Mund und Tat und Leben, BWV 147 (El cor i la boca, els actes i la vida)

Mireu quin xilòfon gegant han construït a un bosc del Japó preparat per tocar la mateixa obra quan baixa rodolant una bola de fusta:

Publicat dins de 4t, Audicions, Educ. de l'oïda, Moviment | Deixa un comentari

P4 – Conillets

Els conillets són dins el seu cau descansant. Quan sona la música surten a passejar, a jugar, a menjar. Quan la música es va afluixant els conillets tornen al seu cau. Treballem el so/silenci, moviment/repòs.

Publicat dins de Educ. de l'oïda, Moviment, P4 | Deixa un comentari

6èA – Estàtues

Exercici de dansa contemporània. Les estàtues inexpressives són modelades per escultors que els donen la forma, el gest i l’expressió que volen aconseguir.
Música: Nuvole Bianche de Ludovico Einaudi

Publicat dins de , Audicions, Dansa, Moviment | Deixa un comentari

5èA – Estiraments

Les classes de música sempre les comencem fent uns estiraments per treure’ns la mandra i activar-nos tot escoltant una música agradable.

Publicat dins de , Audicions, Moviment | Deixa un comentari

4t – Superfilharmònics – Marie France

4a Reunió d’Orquestres de Superfilharmònics amb la Cobla de l’Escola Municipal de Música de Berga interpretant la sardana ‘Marie France’ de Manuel Saderra i Puigferrer a la Plaça de Sant Pere.

Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube
Publicat dins de 4t, Concerts, Superfilharmònics, Toquem | Deixa un comentari

3r – Superfilharmònics – Corpus a Berga

4a Reunió d’Orquestres de Superfilharmònics amb la Cobla de l’Escola Municipal de Música de Berga interpretant la sardana ‘Corpus a Berga’ de Marià Miró a la Plaça de Sant Pere.

Imatge de previsualització de YouTube09

Publicat dins de 3r, Concerts, Superfilharmònics, Toquem | Deixa un comentari

5è – El rei que no tenia sentiments – òpera infantil

Representació de l’òpera infantil “El rei que no tenia sentiments” de Josep_Manel Vega, per part dels dos grups de 5è de l’escola per la diada de Sant Jordi de 2018.

Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube
Publicat dins de , Cançons, Concerts | Deixa un comentari