Ens bullen les idees!

En aquest període de confinament tot preparant activitats més motivadores per l’alumnat, hem pensat en relacionar el fenomen del canvi d’estat amb la música i també amb l’expressió artística, lligant-ho amb la teoria cineticomolecular de la matèria.

En un primer moment, pot resultar estrany i xocant, però la música i les arts plàstiques ens poden ajudar a comprendre d’una forma sensorial els processos físics i químics que aprenem de forma teòrica.

Les partícules quan les escalfem guanyen energia i es mouen més de pressa fins que s’assoleix el canvi d’estat, un moment que l’energia s’utilitza per a la transformació i no per guanyar temperatura. Si ho comparem amb la manera en què nosaltres ens enfadem i molts cops explotem amb ira podem trobar similituds amb aquest procés físic.

Tanmateix la música i les arts plàstiques són un vehicle d’expressió de les nostres emocions i veurem com al final d’aquest projecte, poden arribar a expressar el canvi d’estat de la matèria.

Us convidem a que visiteu les pàgines de cada matèria en aquest bloc per realitzar les activitats educatives proposades. ÉS IMPORTANT QUE SEGUIU L’ORDRE DE LES PÀGINES PER REALITZAR LES ACTIVITATS: 1er física i química, 2on música, 3er arts plàstiques i per finalitzar live art. 

Les professores d’arts plàstiques, música i física i química.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *