Hola, món.

Aquesta és la pàgina d’inici del bloc del medi ambient del col·legi Mare de Déu de la Mercè. Us donem la benvinguda.

[kml_flashembed movie=”http://www.youtube.com/v/3uwvvk3UWmo” width=”425″ height=”350″ wmode=”transparent” /]

Veure vídeo presentació.

6 thoughts on “Hola, món.

1. Raquel Díaz

Que bé! Per fi el grup de medi ambient té pàgina web per mantenir-nos a tots al dia dels avenços de l’escola verda. =)

Bona feina, m’agrada molt!

Raquel D.

2. Raquel D.

Aquest Web està molt bé!
    Ja era hora de que els alumnes tinguéssin un racó del medi ambient que no utilitzés paper per a informar-nos. Ara podrem estar informats sense talar arbres.

Raquel D.

3. Grup 6èB

Nosaltres,els nens de 6èB aquestes festes de Nadal adoptarem com a compromís:
    En comptes d´agafar bosses de plàstic del supermercat agafarem les nostres de casa.

4. Paula Muñoz

Sóc de 2A a mi m’agrada molt aquesta pagina web d’on ens podem informar de noves activitats del medi ambient.
    Aquest video em sembla molt divertit amb la mascota parlan amb la veu de la Claudia.
    Felicitats!