Monthly Archives: setembre 2010

Vamos cuidar do Planeta – Brasilia 2010

CARTELL DE L’ESCOLA REPRESENTANT ESPANYA A LA CONFERÈNCIA DE BRASILIA

Delegat ambientals realitzant tasques per a la conferència catalana

A l’Abril del curs 2009 – 2010, l’alumnat de l’ESO va participar en el procés de la conferència catalana del medi ambient, a partir de les opinions dels alumnes, els delegats ambientals van elaborar tres cartells on es reflexaven les reflexions i preocupacions de l’alumnat. Un d’aquests cartells: “Gota a gota el agua se agota”, va ser el que es va triar per Catalunya per que ens representés a la conferència internacional a Brasilia. En representació d’Espanya i per tant de Catalunya, una alumne de la nostre escola va tenir l’oportunitat de viatjar a Brasil el passat dia 3 de Juny i participar en representació d’Espanya juntament amb 3 joves del País Basc i Galícia a la CONFERENCIA INTERNACIONAL INFATO-JUVENIL PER EL MEDI AMBIENT a Brasil.

En aquesta conferencia dedicada al medi ambient, s’agruparen joves de 12-15 anys de tot arreu del món.

En total 52 països dels diferents 5 continents.

El que anaren a fer tots ells allà era crear una carta de compromisos MUNDIAL, arrel de fer també una carta de compromisos a nivell continental.

La nostre alumna Marta Cerdán va participar en la creació de la Carta de Compromisos Europea.

-Ha estat una experiència Inoblidable, i esperem que poc a poc TOTS comencem a: CUIDAR DO PLANETA.

“El valor de les coses no està en quant de temps duren, sinó en la intensitat amb què succeeixen.
Per això existeixen moments inoblidables, coses inexplicables i persones incomparables.”

Fernando Pessoa

(Poeta Portuguès)