PASSEM DE FASE I SOM FINALISTES!!!!!

AVUI ESTEM MOLT CONTENTS I ENTUSIASMATS JA QUE HEM ASSISTIT A L’ENTREGA DE PREMIS DE LES FASES TERRITORIALS DELS JOCS FLORALS DE CATALUNYA.

AQUÍ US DEIXEM EL VÍDEO DE L’ACTE.

ELS RESULTATS HAN ESTAT MOLT SATISFACTORIS JA QUE PASSEN A LES FASES FINALS DE CATALUNYA ELS TREBALLS SEGÜENTS:

I HA QUEDAT FINALISTA DE LES FASES TERRITORIALS L’AUDIOVISUAL:

MOLTES FELICITATS A TOTES LES PERSONES QUE HAN PARTICIPAT EN EL PROCÉS!!!!!!!!!

SI VOLS SEGUIR EL FIL DE LA NOTÍCIA CLICA AQUÍ

This entry was posted in 8- General and tagged , , , , on by .