PETITES GRANS OBRES

A MATARÓ ESTÀ PASSANT UNA COSA MOLT INTERESSANT! LES ANTIGUES PORTETES DE PAS DE L’AIGUA S’ESTAN CONVERTINT EN UBICACIONS DE PETITES GRANS OBRES D’ART. AQUEST MES LA TEMÀTICA D’AQUEST MUSEU AL CARRER ÉS “ELS CONTES”. US PROPOSEM UNA PASSEJADA PER MATARÓ PER DESCOBRIR LES INTERPRETACIONS DELS CONTES QUE HAN FET ELS DIFERENTS ARTISTES. AQUESTA EXPOSICIÓ ESTARÀ FINS EL 23 DE MAIG.

A L’ESCOLA VOLEM CONTRIBUIR AMB UNA PETITA EXPOSICIÓ DELS LLIBRES QUE ESTAN REPRESENTATS A LES OBRES DEL CARRER. AQUESTS US PODEN SERVIR PER FER UNA PARADETA I EXPLICAR LA HISTÒRIA AMB LA QUE US TROBEU! ESPEREM QUE GAUDIU DE L’EXPERIÈNCIA!!!!

This entry was posted in 6- FAMÍLIES and tagged , , on by .