GUST PER LA LECTURA

FA UNS DIES US VAM ANUNCIAR QUE HI HAVIA UNS GRUPS A L’ESCOLA QUE ESTAVEN PARTICIPANT EN EL CONCURS “GUST PER LA LECTURA”. HA ARRIBAT EL MOMENT D’ENSENYAR-VOS LA PRESENTACIÓ DEL SEU TREBALL! ESPEREM QUE EL GAUDIU TANT COM L’ALUMNAT HA GUADIT DE LA LECTURA DELS LLIBRES I DE LES DIFERENTS ACTIVITATS I PROPOSTES QUE HAN FET.

CATEGORIA C2:  “L’ARBRE DELS DESIGS” KATHERINE APPLEGATE

GRUP 8 DE SECUNDÀRIA:

CATEGORIA D2: “LA VOLTA AL MÓN EN 80 DIES” JULES VERNE

GRUP 9 DE POST OBLIGATÒRIA:

GRUP 7 DE POST OBLIGATÒRIA:

This entry was posted in 3-ETAPA SECUNDÀRIA, 4-ETAPA POST-OBLIGATÒRIA and tagged , , on by .