DIA INTERNACIONAL DE LES LLENGÜES MATERNES

COM JA SABEU EL DIA 21 DE FEBRER VA SER EL DIA INTERNACIONAL DE LES LLENGÜES MATERNES. DURANT LA SETMANA PASSADA VAM ESTAR TREBALLANT AQUEST TEMA A LES AULES I DES DE LA MEDIATECA VAM PROPOSAR QUE BUSQUESSIN DIFERENTS MANERES DE DIR:  T’ESTIMO.

TOTHOM S’HI HA ESMERAT MOLTÍSSIM I AQUEST ÉS EL RESULTAT DEL TREBALL DE LES AULES!

MOLTES GRÀCIES   PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ!

HA QUEDAT PRECIÓS!!!!!!!

This entry was posted in 8- General and tagged , on by .