TORNA AGUS I ELS MONSTRES!!!!

RECORDES A L’AGUS I ELS SEUS AMICS MONTRES? LES SEVES AVENTURES ENS VAN CAPTIVAR A TOTS. PARLAR I COMPARTIR LA NOSTRA EXPERIÈNCIA LECTORA AMB EL SEU AUTOR, EN JAUME COPONS, ENS VA ENCANTAR.

AQUEST MES DE JUNY ARRIBA A LES LLIBRERIES UNA NOVA AVENTURA DE L’AGUS I ELS MONSTRES. SI VOLS SER EL PRIMER/A  A SABER DE QUINA NOVA AVENTURA ES TRACTA NOMÉS CAL QUE:

• TRIA UNA DIA DEL CARTELL
  • ESCRIU UN CORREU ELECTRÒNIC A LA LLIBRERIA
  • ESPERA LA RESPOSTA AMB LES INSTRUCCIONS PER PARTICIPAR EN LA PRESENTACIÓ DEL LLIBRE.

ENDINSA’T EN UNA NOVA AVENTURA!!!!!

This entry was posted in 8- General and tagged on by .