JA ARRIBA EL SALÓ DEL CÒMIC

BON ANY A TOTHOM!

INICIEM L’ANY NOU AMB UN NOU CONCURS! EL SALÓ DEL CÒMIC PROPOSA EN LA SEVA 37a EDICIÓ EL VIII CONCURS ESCOLAR SALÓ DEL CÒMIC DIRIGIT A ALUMNAT DE CICLE MITJÀ I CICLE SUPERIOR DE PRIMÀRIA I A NOIS I NOIES QUE CURSIN LA ESO.

LA TEMÀTICA D’ENGUANY SÓN ELS INVENTS I LA DATA LÍMIT PER INSCRIURE’S ÉS EL 14 DE GENER A CONTINUACIÓ US DEIXO LES BASES PER SI VOLEU CONSULTAR-LES.

D’ALTRA BANDA, LA COMISSIÓ DE MEDIATECA ESTÀ A LA VOSTRA DISPOSICIÓ PER A QUALSEVOL CONSULTA.

This entry was posted in 3-ETAPA SECUNDÀRIA, 4-ETAPA POST-OBLIGATÒRIA, 5- MESTRES and tagged , on by .