VOLS UNA GUIA PER A TREBALLAR AMB ELS TEUS ALUMNES L’AUTOR A L’AULA?

AQUEST CURS TAMBÉ TREBALLEM LA LECTURA D’UN LLIBRE I EL SEU AUTOR. ÉS PER AQUEST MOTIU QUE US FEM ARRIBAR AQUEST RECURS QUE US PODRÀ DONAR IDEES PER A TREBALLAR AMB ELS VOSTRES ALUMNES.

ES TRACTA D’UN DOCUMENT QUE HA EDITAT EL DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ I QUE ES TITULA:

L’AUTOR D’AQUEST DOCUMENT ÉS EN JOAN PORTELL RIFÀ

FES-HI UN COP D’ULL!!!! SEGUR QUE ET DONARÀ BONES IDEES.

This entry was posted in 5- MESTRES and tagged , , on by .