JOCS FLORALS ESCOLARS DE CATALUNYA

LA SETMANA PASSADA VAM TENIR UNA BONA NOTÍCIA: HEM ESTAT SELECCIONATS EN LES FASES TERRITORIALS DELS JOCS FLORALS. SOM FINALISTES DE LA CATEGORIA DE PROSA D’AUDIOVISUAL. ENS HAN CONVOCAT EL DIA 4 DE MARÇ A LES 9:30 PER AL TECNOCAMPUS PER SABER EL  VEREDICTE DEL JURAT!

A L’ESCOLA VAM FER LA PRESENTACIÓ DELS TREBALLS SELECCIONATS! SI VOLS SABER COM VA ANAR L’ACTE CLICA AQUEST ENLLAÇ:

FINAL TERRITORIAL V JOCS FLORALS ESCOLARS 2018

This entry was posted in 3-ETAPA SECUNDÀRIA, 5- MESTRES, 6- FAMÍLIES and tagged , on by .