V JOCS FLORALS ESCOLARS DE CATALUNYA

JA SÓN DE NOU AQUÍ ELS V JOCS FLORALS ESCOLARS DE CATALUNYA. COM CADA ANY EL DEPARTAMENT D’ENSENYAMENT CONVOCA AQUEST CONCURS LITERARI.

JOCS FLORALS ESCOLARS DE CATALUNYA

CLICA A LA IMATGE PER VEURE LES BASES DEL CONCURS.

ATENCIÓ PERQUÈ AQUEST CURS HI HA UNA CATEGORIA D’AUDIOVISUALS!

CONTES AUDIOVISUALS

CLICA A LA IMATGE PER VEURE LES BASES DELS CONTES AUDIOVISUALS

A QUÈ ESTÀS ESPERANT? NO T’HO PENSIS MÉS!

This entry was posted in 3-ETAPA SECUNDÀRIA, 4-ETAPA POST-OBLIGATÒRIA, 5- MESTRES and tagged , on by .