A petició dels alumnes, publico algunes fotografies de les activitats que vam fer al parc.
Aquí veiem a dos alumnes preparant un goniòmetre, composat d’un transportador d’angles, d’un fil i un pes al final d’aquest:
En aquesta altra, un grup d’alumnes acaba de decidir per on començaran a treballar i que farà cadascuna d’elles:
¡Mans a l’obra! Començant amb les activitats inicials. Sort que va fer bon dia! Com s’ho haguessin fet si no haguès fet sol?
L’activitat reina: la tirolina. Abans de començar la recollida de dades, calia probar el seu funcionament 😉
Ara que ja sabem com funciona, alguns alumnes comencen a marcar el terreny, i no és una manera de parlar:
S’havien d’adaptar al terreny i si s’havia de mesurar la inclinación del terra, dons al terra:
Evidentement, també van sorgir dubtes i allà hi erem el Juanjo i jo:


A classe vam continuar treballant amb les dades:



I a l’aula d’informàtica també, processant imatges, videos i ajudant-nos de software matemàtic per fer les gràfiques i els càlculs més feixucs:


