Mates al parc (fotos)

A petició dels alumnes, publico algunes fotografies de les activitats que vam fer al parc.

Aquí veiem a dos alumnes preparant un goniòmetre, composat d’un transportador d’angles, d’un fil i un pes al final d’aquest:

En aquesta altra, un grup d’alumnes acaba de decidir per on començaran a treballar i que farà cadascuna d’elles:

¡Mans a l’obra! Començant amb les activitats inicials. Sort que va fer bon dia! Com s’ho haguessin fet si no haguès fet sol?

L’activitat reina: la tirolina. Abans de començar la recollida de dades, calia probar el seu funcionament 😉

Ara que ja sabem com funciona, alguns alumnes comencen a marcar el terreny, i no és una manera de parlar:

S’havien d’adaptar al terreny i si s’havia de mesurar la inclinación del terra, dons al terra:

Evidentement, també van sorgir dubtes i allà hi erem el Juanjo i jo:

A classe vam continuar treballant amb les dades:

I a l’aula d’informàtica també, processant imatges, videos i ajudant-nos de software matemàtic per fer les gràfiques i els càlculs més feixucs:

Aquest article s'ha publicat dins de General i etiquetat amb , , , , , , , , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.